پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451181 تاریخ : 1397/12/19-17:50:35
,10028,
افتتاح سومین کارگزاری شعبه 25 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

افتتاح سومین کارگزاری شعبه 25 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

سومین کارگزاری شعبه 25 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ و بیست و چهارمین کارگزاری در سطح این اداره کل در آستانه سال جدید افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در مراسم افتتاح کارگزاری 247 غرب تهران بزرگ گفت: در سال آینده بیش از 60 خدمت غیرحضوری به جامعه هدف عرضه خواهد شد که در حال حاضر نزدیک به 25 فرایند کاری عملیاتی‌ شده ومورد بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به تنوع ارائه خدمات و بهره‌گیری از آی تی در سازمان تامین اجتماعی افزود: طی 4 سال گذشته در راستای بهینه‌سازی خدمات و افزایش سطح رضایتمندی که یکی از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است، ایجاد نهضت آی تی و ارائه خدمات غیرحضوری به عنوان نیازهای اجتناب‌ناپذیر در این سازمان پیگیری شده است.
حیدری با اشاره به روانسازی امور، ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان و صرفه اقتصادی در فرایندهای کاری؛ ایجاد کارگزاری‌ها را از مهمترین اهداف بلندمدت سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: از منظر اجتماعی افزایش رضایتمندی به علت سهولت دسترسی به خدمات و تسریع در گردش کار، ارتقای اعتبار سازمان و پاسخگویی سیستم در مقابل مخاطبان، بهره‌گیری از تجارب بازنشستگان و ایجاد اشتغال نیروی جوان و تحصیلکرده از جمله اثراث ایجاد کار‌گزاری‌ها است.
وی به مسئولان کارگزاری ها توصیه کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی سریع و تعامل و همکاری گسترده با شعبه تامین اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند. در ارائه خدمات از هرگونه طرح خلاقانه‌ای که به افزایش رضایتمندی کارفرمایان، بیمه‌شدگان و بازنشستگان و روان‌سازی امور منجر شود، استقبال می‌کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ خبر از افتتاح ساختمات جدید شعبه تامین اجتماعی داد و افزود: شعبه 25 تهران با داشتن بیش از 400 هزار کارگاه از حجم عملیاتی گسترده برخوردار است که این حجم برابری می‌کند با عملیات دو یا چند استان، اما از نظر تعداد نیرو و فضای کاری مناسب نیست و این گستردگی عملیات خدمت‌رسانی فشار مضاعفی را به کارکنان خدوم و مخاطبان این شعبه وارد کرده است. راه‌اندازی و بهره‌برداری از شعبه جدید مدنظر است و امیدواریم به این توفیق در سال آینده دست یابیم.
دهقان‌کیا، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان تهران در این مراسم با اشاره به ارتباط سازمان تامین اجتماعی با شرکای تامین اجتماعی گفت: کانون بازنشستگان کارگری با مسئولان سازمان و مدیران آن ارتباط خوبی دارد و آنها امانتدار خوبی بودند و خواهند بود. ما سازمان تامین اجتماعی را از خودمان می‌دانیم و در کنار مسئولان هستیم.
احمد قاسمی، مدیر کارگزاری تامین اجتماعی 38 تهران در این مراسم گفت: نهادینه و نظام‌مند نمودن سیاست برون‌سپاری و واگذاری فعالیت‌ها، مطرح ساختن مقوله و موضوع بیمه‌های اجتماعی، افزایش ارتباط با مخاطبان و ایجاد سهولت دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات سازمان از جمله شاخص‌های تاسیس کارگزاری‌ها است.
وی سلامت کاری را یکی از مهمترین اولویت های کاری در کارگزاری دانست و افزود: عملیات کاری که در کارگزاری‌ها انجام می‌گیرد، تفاوتی با شعب تامنی اجتماعی ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران