پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507558 تاریخ : 1398/11/15-17:34:16
,1,22,
افتتاح سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران

به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

افتتاح سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ارائه خدمت قرض الحسنه به هموطنان در استان های البرز و گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان جامعه و تسهیل در دسترسی برای دریافت خدمات حضوری بانکداری قرض الحسنه هموطنان، به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سه شعبه خود در استان های البرز و گلستان را افتتاح کرد.

به همین مناسبت، بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد تا با انجام الزامات و طی نمودن مراحل قانونی، 26 شعبه و باجه خود در 14 استان کشور راه اندازی نماید.

بر این اساس، تعداد 14 شعبه و 12 باجه فعال برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، مراجعین و متقاضیان دریافت خدمات قرض الحسنه در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان و یزد به بهره برداری خواهد رسید.

توسعه زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی، برقراری عدالت اجتماعی، اقتصادی و کمک به رفع نیازهای اقشارکم درآمد از جمله اهداف افتتاح این شعب می باشد.

با توجه به منابع محدود بانک قرض الحسنه مهر ایران که از طریق سپرده های مردمی تامین می شود، این بانک توانسته است درحوزه های معیشت، درمان، ازدواج، اشتغال خرد، نیازهای اقشار جامعه را برطرف کند.

بدیهی است توجه مردم و مسئولان به تقویت منابع مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران با تبعیت از سپرده های قرض الحسنه و توجه ویژه به جایگاه بانک های قرض الحسنه در قانون اصلاح نظام بانکی، می تواند این منابع را در اختیار اقتصاد مولد و نیازهای مردمی قرار دهد.

پیروزی انقلاب اسلامی و تحوّل معنوی افراد جامعه و توجّه به آموزه های اخلاقی و انسانی قرآن باعث شد تا رفتار قرض الحسنه به صورت یکی از مصادیق روشن عمل نیک در جامعه گسترش یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران