پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495281 تاریخ : 1398/09/26-16:44:44
,1,22,
افتتاح ساختمان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان

افتتاح ساختمان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان

طی مراسمی با حضور رییس و عضو هیات مدیره بانک ساختمان مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران دراستان همدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ساختمان مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران در استان همدان و با حضور پدرام رییس هیأت مدیره، توکلی عضو هیات مدیره، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، محمودی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان و سایر مسؤولان و روسای شعب افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه ساختمان مدیریت شعب استان همدان رییس هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه این بانک برای پاسخگویی به نیازمندان و از سرمایه 10 بانک بزرگ کشور با 15 هزار میلیارد ریال تشکیل شد، اظهار کرد: امروز حدود 530 شعبه و 3 هزار نفر کارمند در سراسر کشور در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه هستند.
محسن پدرام با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهرایران توانسته جایگاه خود را در سیستم بانکی به خوبی تثبیت کند افزود: در بحث مسؤولیت‌های اجتماعی مانند ازدواج جوانان، کمیته امداد و بهزیستی ورود کردیم و تقریبا همه اهداف تعریف شده بانک محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه همه سهامداران ما در این توفیقات شریک هستند، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های بین‌المللی بار سنگینی بر روی دوش سیستم بانکی است و بانک مهر ایران نیز تا جایی که توانسته به وظایف خود می‌پردازد.
رییس هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه اقتصاد کشور ما بانک‌محور است ادامه داد: تمام سیستم بانکی در این بحران در حال کار هستند و شبکه بانکی بیش از توانی که دارد در حال فعالیت است تا کشور از این شرایط عبور کند.
پدرام با اشاره به اینکه عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان همدان قابل قبول است گفت: تمام تلاش ما این است که هیچ مشتری دست خالی از شعب ما بازنگردند.
وی با بیان اینکه منابع همدان نسبت به ابتدای سال رشد 47 درصدی داشته است اظهار کرد: جذب منابع قرض الحسنه بسیار دشوار است و اکثر مردم دنبال سپرده‌های سوددار برای حل مشکلاتشان هستند.
رییس هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه امید است تا پایان سال در همدان شاهد رشد 55 درصدی منابع باشیم افزود: کارمزدهای تسهیلات ما بین صفر تا چهار درصد است و به دنبال این هستیم که حداکثر آن را به سه درصد برسانیم.
وی با بیان اینکه بانک ما شرکت‌داری نمی‌کند تصریح کرد: 90 درصد منابعی که جذب می‌شود صرف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌شود و ما خیر و برکت را در کار و زندگی خود می‌بینیم.
پدرام با اشاره به اینکه تیم مجرب و کارآمدی مدیریت این بانک را بر عهده دارند ادامه داد: در تلاش هستیم در پیشگاه خداوند، مردم و مسوولان نظام سربلند باشیم و امیدواریم از این شرایط به خوبی عبور کنیم.
در ادامه توکلی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با اشاره به اینکه ما نخستین بانک و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور هستیم که مطالبات ما زیر یک درصد در شبکه بانکی است خاطرنشان کرد: نخستین بانکی هستیم که شفافیت مالی بالایی در سیستم بانکی داریم.
سلیمان توکلی با بیان اینکه طی یک سال بیش از 2 میلیون فقره تسهیلات پرداخت کردیم ادامه داد: نخستین بانکی هستیم که شفافیت مالی ما موجب شد تا نشریه بنکر ما را به عنوان اولین بانک جهان اسلام معرفی کند.
توکلی با بیان اینکه کاغذ از روند عملیات بانکی و پرداخت تسهیلات در بانک حذف شده است اظهار کرد: صف کمیته امداد را شکستیم و 200 هزار فقره تسهیلات به کمیته امداد پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه 7 میلیون و 600 حساب فعال داریم افزود: 6 میلیون و 700 هزار فقره تسهیلات پرداخت کردیم.
در ادامه رییس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز با بیان اینکه اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر مبنای اسلام واقع شده است تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بانک مهر ایران سرمایه گذاری مادی نیست و هرکس برای خداوند قرض دهد، چندین برابر به زندگی او بازمی‌گردد.
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی بانک مهرایران را مردم مدیریت می‌کنند ادامه داد: میلیون‌ها نفر در یک سال اخیر تسهیلات دریافت کردند.
وی با بیان اینکه مشتری‌مداری یکی از شاخصه‌های بارز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است خاطرنشان کرد: اما نباید به وضع موجود قانع باشیم و باید قدم‌های جدیدتر برداریم.
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه باید همواره اول بودن را این بانک حفظ کند گفت: موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چشمگیر است.
حسنی‌حلم با اشاره به اینکه نام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیکی و خوبی همراه است افزود: وقتی دل یک نفر بدون منت شاد شود، خیر دنیا و عاقبت نصیب آدمی می‌شود.
مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز با بیان اینکه مفتخریم که از منابع اعتباری به خوبی استفاده می‌کنیم تا نیاز مشتریان را برطرف کنیم ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، اکثر مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که تسهیلات دریافت کردند راضی هستند و معتقدند که وام در راه خیر خرج شده و برکت داشته است.
وی با اشاره به اینکه مشی ما در استان همدان اخلاق‌مداری و همدلی است خاطرنشان کرد: همه کارکنان به فکر خدمت بودند و با همدلی همه موارد را پیش بردیم.
امینی با بیان اینکه منابع بانک در استان نسبت به ابتدای سال 46.7 درصد رشد داشته است گفت: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان رشد منابع تا پایان سال به 55 درصد برسد.
وی با بیان اینکه جشن 6 هزار میلیارد تومانی شدن به زودی برای وام قرض‌الحسنه برگزار خواهد شد در ادامه اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان همدان در سیستم ارزیابی عملکرد در کشور مقام اول را دارد.
مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان با اشاره به اینکه ما همواره به دنبال ارزیابی عملکرد خود هستیم افزود: به طور مستمر نظر مشتریان و مردم را می‌گیریم تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران