پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493651 تاریخ : 1398/08/26-11:58:26
,1,22,
افتتاح بیست‌ و سومین مدرسه

افتتاح بیست‌ و سومین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گیلان

همزمان با ایام هفته وحدت، بیست و سومین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گیلان به بهره‌برداری رسید و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با حضور محمدعلی ایزدی رئیس هیئت‌مدیره، علیرضا بلگوری مدیرعامل و محمد ربیع‌زاده معاون کسب‌وکار این بانک و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی روستای بلال کوچلان برگزار شد.
در این مراسم محمد علی ایزدی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، سرمایه انسانی را مهمترین سرمایه کشور دانست و گفت: رشد و توسعه میهن عزیزمان در گروه تربیت نیروی متخصص و توانمند است و در درون همین مدارس است که نخبگان و مدیران آینده کشور پرورش می‌یابند.
ایزدی با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین تا کنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از این تعداد 23 مدرسه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.

وی افزود: در همین راستا توافق‌نامه احداث سه مدرسه دیگر در مناطق کمتر برخوردار کشور با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نهایی شده و در روزهای آینده امضا و تبادل خواهد شد.
در این مراسم مختاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان تالش، میرمسعودی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان، مهدوی فرماندار شهرستان تالش، دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و خانی‌پور امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش در سخنان جداگانه‌ای ضمن تقدیر از اقدامات بانک اقتصادنوین در حوزه مدرسه‌سازی ابراز امیدواری کردند با احداث این مدرسه زمینه برای رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان این منطقه فراهم شود.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه مهر نوین روستای بلال کوچلان با 750 متر مربع محوطه و 100 متر مربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران