پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489792 تاریخ : 1398/05/31-11:02:56
,13,22,
افتتاح 93 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در مازندران

افتتاح 93 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که در هفته دولت امسال 93 طرح تولیدی ، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عزیزاله شهیدی‌فر افزود: برای این پروژه‌ها 37 میلیارد و 560 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی ادامه داد: 69 طرح در حوزه آب و خاک، 6 طرح در حوزه باغبانی، 12 طرح دام و طیور و 6 طرح صنایع تبدیلی هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها 2 هزار و 660 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: طرح‌هایی که هفته دولت در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد برای 603 نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار و 696 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد شغل می‌کند.

وی از سفر هیات دولت به مازندران در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: 10 پروژه شاخص بخش کشاورزی استان نیز  با اعتبار 528 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال 180 نفر آذرماه امسال با سفر هیات دولت و رئیس جمهور به مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

در حال حاضر استان مازندران با تولید 72 نوع محصول زراعی و باقی سالانه حدود 7 میلیون تن محصول کشاورزی تولید می کند. 
این استان با برخورداری از تنها 2 و نیم درصد از سطح زراعی کشور، سالانه 7 درصد از تولیدات کشاورزی و 11 درصد از ارزش اقتصادی کشاورزی کشور را در اختیار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران