پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467088 تاریخ : 1398/04/06-17:36:18
,5,
افت تولید نفت آمریکا ادامه دارد

گزارش اداره اطلاعات انرژی

افت تولید نفت آمریکا ادامه دارد

طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت خام این کشور در هفته منتهی به 21 ژوئن، اندکی کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شین‌هوا، طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت خام این کشور در هفته منتهی به 21 ژوئن، اندکی کاهش یافته است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که تولید روزانه نفت خام این کشور در هفته گذشته با 100 هزار بشکه کاهش به 12.1 میلیون بشکه رسیده است. البته این میزان نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته، 1.2 میلیون بشکه افزایش یافته است. این دومین هفته متوالی‌ای است که تولید نفت خام آمریکا کاهش می‌یابد، در حالی است که پیش از این تولید نفت آمریکا 3 هفته متوالی رشد کرده بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین چشم‌انداز کوتاه‌مدت انرژی خود که این ماه منتشر شد، پیش‌بینی کرد تولید سالانه نفت آمریکا، در سال 2019 1.9 میلیون بشکه در روز افزایش یابد و در 2020 هم با 0.9 میلیون بشکه در روز افزایش دیگر روبرو شود. به این ترتیب تولید متوسط نفت خام در سال 2020 به 13.3 میلیون بشکه در روز رسید.

این سازمان همچنین پیش‌بینی کرد که متوسط قیمت نقدی نفت برنت در سال 2019 به 67 دلار برسد و در سال 2020 هم همان 67 دلار باقی بماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران