پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451446 تاریخ : 1397/12/22-15:48:29
,1,
آغاز پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام شهرری

آغاز پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام شهرری

پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام شهرری با امضای تفاهمنامه ای میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران و دکترسعید قاضی مغربی رئیس این واحد دانشگاهی، کلید خورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم، دکترسعید قاضی مغربی بیان داشت: به بانک قرض الحسنه مهرایران و روند فعالیت آن در ارائه خدمات بانکی اعتقاد داریم و برای توسعه خدمات آن به آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، تمامی تلاش و تعامل خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: امیدوارم در کوران مشکلات اقتصادی تدین مالی خود را حفظ کنیم و اساس صحیح تامین مالی برای ادامه مسیر خود را از دست نداده و بتوانیم تعامل بیشتری را با بانک قرض الحسنه مهرایران داشته باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به جامعه دانشجویان و خانواده آنان کمک می کند تا با استفاده از وام های قرض الحسنه بتوانند هزینه شهریه تحصیلی خود در مقاطع مختلف را تامین کنند.

در ادامه دکتر مرتضی اکبری نیز بیان داشت: امسال، رویکرد بانک قرض الحسنه مهرایران به سمت اقشاری رفت که از نظر اقتصادی فشار بیشتری را تحمل می کنند.

وی جامعه دانشجویان را یکی از اقشار مورد توجه بانک دانست و اظهارداشت: باتوجه به مشکلات خانواده ها در تامین مالی هزینه های دانشجویان شهریه پرداز، بانک قرض الحسنه مهرایران در سال جاری حمایت از این اقشار با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را در دستور کار خود قرار داده است.

دکتر اکبری به تفاهم نامه میان بانک قرض الحسنه مهرایران و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد یادگار امام شهرری آغاز می شود و این امر را به فال نیک می گیریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران