پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352724 تاریخ : 1397/04/31-12:12:31
,1,
آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام (ره) براساس سهمیه سال 97 در بانک ملت

آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام (ره) براساس سهمیه سال 97 در بانک ملت

با ابلاغ دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس سهمیه سال 97، پرداخت این تسهیلات در شعب بانک ملت آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این تسهیلات در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک ملت و تفاهم نامه منعقده فی مابین بانک و کمیته امداد امام خمینی (ره) به معرفی شدگان این کمیته پرداخت می شود.

براساس این گزارش، معرفی شدگان از زمان وصول معرفی نامه به شعب بانک ملت یک ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.
این تسهیلات، قرض الحسنه، در سه نوع مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی و با سقف فردی 5 ،20 و 100 میلیون تومان به معرفی شدگان پرداخت خواهد شد.
این گزارش حاکی است مدت بازپرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی به ترتیب 36، 48 و 60 ماه خواهد بود.
براساس اعلام بخش اعتباری بانک ملت، آن دسته از معرفی شدگان از محل سهمیه سال 96 که نسبت به تکمیل پرونده و وثیقه و ترهین وثایق اقدام کرده اند اما موفق به دریافت تسهیلات
نشده اند نیز می توانند با دریافت معرفی نامه جدید از کمیته امداد از سهمیه سال 97 بهره مند شوند.
پیش از این پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه مراسم تحویل کفش های اهدایی بانک ملت به دانش آموزان نیازمند، از حمایت ها و عملکرد موفق بانک ملت و دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک در این زمینه تقدیر کرده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران