پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511522 تاریخ : 1399/02/06-09:01:08
,5,
آغاز مجدد فعالیت های صنعتی روند مصرف برق را افزایش داد

سخنگوی صنعت برق:

آغاز مجدد فعالیت های صنعتی روند مصرف برق را افزایش داد

سخنگوی صنعت برق گفت: افزایش تدریجی دمای هوا و نیز از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی در کشور موجب افزایش مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی رجبی مشهدی افزود: همانگونه که پیش بینی شده بود با از سرگیری مجدد فعالیت ها که به دلیل بروز بیماری کرونا کاهش یافته بود، روند مصرف برق افزایش یافت.

وی ادامه داد: بخشی از این افزایش مصرف به دلیل آغاز گرم شدن تدریجی هوا است که هرساله اتفاق می افتد اما امسال کمی زودتر گرمایش هوا در برخی مناطق آغاز شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق با وجود بیماری کرونا و با رعایت مقررات بهداشتی آمادگی کامل برای تامین برق مورد نیاز کشور را دارد.

رجبی مشهدی ادامه داد: روند تعمیرات برخی  نیروگاه های حرارتی نیز به زودی به پایان خواهد رسید و از توان آنها برای تولید برق استفاده خواهد شد. 

معاون برنامه ریزی اقتصادی شرکت توانیر به وضعیت نیروگاههای برق آبی اشاره کرد و گفت:امسال نیز از ظرفیت این نیروگاه ها برای تامین برق مورد نیاز استفاده خواهد شد. 

وی به اجرای برنامه های مدیریت مصرف برای امسال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت :اجرای این برنامه‌ها نیز صرفه جویی خوبی به همراه خواهد داشت که از این محل نیز برای تامین برق مورد نیاز استفاده خواهد شد. 

رجبی مشهدی برضرورت اعمال مدیریت مصرف از سوی مشترکان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود امسال نیز این مسیر تداوم یابد. 

وی افزود: مشترکانی که در برنامه های مدیریت مصرف همکاری کنند پاداش دریافت خواهند کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران