پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491481 تاریخ : 1398/07/10-17:19:32
,11,
آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های ویژه اربعین از امروز 10 مهرماه 98

یک مقام مسئول اعلام کرد

آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های ویژه اربعین از امروز 10 مهرماه 98

یک مقام مسئول، از آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های ویژه اربعین از امروز چهارشنبه، دهم مهرماه 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقر جوان از آغاز فروش بلیت اتوبوس های ویژه سفرهای اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بی شمار عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) طی سه روز گذشته، به تاکید کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین، فروش بلیت اتوبوس  های ویژه اربعین از امروز(چهارشنبه 10 مهر 98) آغاز شد.

وی افزود: طبق مصوبه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین، تمامی شرکت ها وتعاونی ها در پایانه های سراسر کشور موظف به پاسخگویی به تقاضای مردم هستند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در ایام اوج تردد در مسیرهای منتهی به شلمچه و چذابه به صورت عادی خواهد بود، اما بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام شده برای مدیریت ترافیک در مرز مهران از یک سیستم مشخص استفاده شده که طبق آن، پایانه‌های همدان، اندیمشک و کرمانشاه به عنوان پایانه‌های پشتیبان پایانه مهران مشخص شده‌اند.

وی اظهار داشت: بر این اساس زائرانی که قصد بازگشت از پایانه مرزی مهران را دارند، بر اساس استان‌های مقصد به یکی از این سه پایانه با استفاده از حمل‌ و نقل شاتلی منتقل می‌شوند.

به گفته باقرجوان، این سه پایانه معین، به پایانه‌های هوایی و ریلی نزدیک‌تر است و یکی دیگر از معیار انتخاب این پایانه‌های معین، تمایل سفر زائران در سال‌های قبل بود.

وی تأکید کرد: هیچ مشکلی برای تردد زائران در زمان رفت وجود ندارد، اما در ایام اوج سفرهای اربعین، زائران در زمان بازگشت از مرز مهران به مقاصد شهرهای قم، ساری، گرگان، مشهد و بجنورد، از پایانه مسافربری معین همدان منتقل خواهند شد.

به گفته باقرجوان، همچنین زائران در زمان بازگشت از مرز مهران به مقاصد شهرهای اراک، شهرکرد، یزد، اصفهان و خرم آباد نیز، از پایانه معین اندیمشک و  زائران به مقاصد شهرهای کرج، رشت، سنندج، قزوین، سمنان، زنجان، تهران، اردبیل، ارومیه، تبریز از پایانه مسافربری معین کرمانشاه، منتقل خواهند شد.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: استان های خوزستان، خراسان جنوبی، فارس، کرمان، یزد و اصفهان نیز باید برای ورود و خروج به کشور عراق از مرز چذابه استفاده و همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر، باید برای ورود و خروج به کشور عراق از مرز شلمچه استفاده کنند. البته استان‌های اصفهان، فارس و کرمان می‌توانند از هر دو مرز چذابه و شلمچه تردد کنند.

یادآور می شود، طرح ایام اربعین حسینی امسال از تاریخ هفدهم مهرماه تا سوم آبان ماه برگزار می‌شود که روزهای 24 تا 29 مهرماه به عنوان ایام اوج سفرها معرفی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران