پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176988 تاریخ : 1394/10/24-04:50:19
,1,17,24,
آغاز عملیات ساخت

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت "آکادمی ملی کشتی ایران" با حمایت بانک پاسارگاد

عملیات ساخت آکادمی ملی کشتی ایران، با عنوان "آکادمی کشتی پاسارگاد" با حمایت این بانک و با حضور کیومرث هاشمی ریاست کمیته ملی المپیک، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون کشتی، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی کشور، مسئولان بانک‌پاسارگاد و جمعی از ورزشکاران آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک پاسارگاد,ریاست کمیته ملی المپیک: مجموعه بانک‌پاسارگاد، برای ورزش کشتی کشور سنگ تمام گذاشتند

پدر این مراسم که در تاریخ 24 دی 1394 برگزار شد، کیومرث هاشمی ریاست کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از بانک‌پاسارگاد به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ از ورزش ملی کشور گفت: آقای دکتر قاسمی و مجموعه بانک‌پاسارگاد، برای ورزش کشتی سنگ تمام گذاشتند و با تلاش‌ها و حمایتی که از خانواده کشتی داشتند باعث افتخارآفرینی این ورزش شده‌اند. امید داریم این حمایت‌ها همچنان استمرار داشته‌باشد. وی ادامه داد: امروز یکی از آرزوهای جامعه کشتی که بی‌شک مستحق آن نیز است، محقق شد و انشاالله با تسریع در ساخت این پروژه، خانواده کشتی هر چه سریع‌تر از ظرفیت‌ها و امکانات بسیار خوب آن بهره‌مند خواهند شد. وی افزود: در عرصه مسابقات المپیک، ورزش کشتی حدود 65 درصد از افتخارات ایران را کسب کرده‌ است. این افتخارات در عرصه مسابقات آسیایی نیز قابل توجه است. علت آنکه از ورزش کشتی به عنوان ورزش ملی کشور، یاد می‌شود همین افتخارآفرینی‌هاست. اگر تمام اعتبارات ورزش کشور را به کشتی اختصاص بدهیم باز هم کم است و توجه بسیاری را می‌طلبد.‌

وی با منحصر به فرد خواندن این آکادمی خاطرنشان کرد: با پیگیری و برقراری ارتباط با اتحادیه جهانی کشتی، باید این آکادمی را تبدیل به یک آکادمی بین‌المللی کنیم. این مهم با برگزاری اردوها و کلاس‌های بین‌المللی، محقق خواهد شد. قطعا اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی المپیک نیز استقبال خواهند کرد.


 

رییس فدراسیون کشتی: حمایت‌های بانک‌پاسارگاد، یک فرصت طلایی برای ورزش کشتی کشور است

در ادامه این مراسم، دکتر رسول خادم رییس فدراسیون کشتی جمهوری‌اسلامی ایران، در بیاناتی ضمن گرامیداشت یاد استاد سیدجواد رفوگر و همچنین تقدیر از اقدام ارزشمند بانک‌‌پاسارگاد در حمایت از کشتی کشور گفت: در شرایطی که بسیاری از بخش‌های ورزشی و فرهنگی کشور با تنگناهای بسیار روبروست، حضور بانک‌پاسارگاد و در رأس آن مدیرعامل این بانک‌، از فرصت‌های طلایی کشتی کشور محسوب می‌‌شود. این علاقمندی و توجهی که مجموعه بانک‌پاسارگاد به ورزش کشتی کشور دارند، سبب شده‌است فرصت‌های بسیار خوبی، برای کسب موفقیت‌های بیشتر در اختیار ورزش کشتی قرار گیرد. وی با اشاره به این که امروز خانواده بزرگ کشتی جدا از خانواده بزرگ پاسارگاد نیست، ادامه داد: امیدوار هستیم که استمرار این حمایت‌ها منجر به خلق حرکت‌های ماندگاری مانند ساخت آکادمی کشتی پاسارگاد شود که به توسعه زیرساخت‌های ورزش ملی کشور کمک کند. وی در پایان از بانک‌پاسارگاد به دلیل این حمایت، تلاش و دقتی که در طراحی آکادمی داشته‌اند و همچنین وزارت ورزش و جوانان که در اختصاص این زمین، فدراسیون کشتی و بانک‌پاسارگاد را همیاری کرد، تشکر کرد.


 

مدیرعامل بانک‌پاسارگاد: ورزش کشتی، یادآور نام ایران در صحنه بین‌المللی است

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، با گرامیداشت یاد جهان پهلوان تختی و زنده‌یاد جواد رفوگر گفت: حضور دکتر خادم در رأس فدراسیون کشتی، برای ورزش کشتی یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و ما نیز با اطمینان از آنکه در این فدراسیون مدیریت کار به خوبی انجام می‌شود، تمام تلاش خود را برای تقویت این ورزش ملی به کار بسته‌ایم.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد، یک بانک رضوی است. همکاران ما در سراسر کشور رضوی هستند. ما در زمان تأسیس بانک ‌پاسارگاد، از مشهد مقدس و در جوار مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) آغاز کردیم و عهد بستیم که آنچه کار خوب در کشور است، مورد توجه قرار دهیم و خواستیم که لطف آن بزرگوار و عنایت الهی همواره پشتیبان ما باشد. به همین دلیل، بر خود واجب می دانم که این توفیقات را به پیشگاه آن عزیز بزرگوار و مقدس هدیه کنیم. اطمینان دارم که وقتی دل امت او شاد می‌شود، رضایت خداوند نیز از ما حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات بانک‌پاسارگاد در بخش‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشور، خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد توانسته‌است در این ده سال فعالیت، با خوشنامی، سرمایه اجتماعی بزرگی را ایجاد کند و در کارهای بزرگ ملی نقش جدی داشته‌باشد. همچنین این بانک در کنار انجام فعالیت‌های مالی، عمرانی و اقتصادی توجه ویژه‌ای به ایفای رسالت‌های اجتماعی خود دارد. آزادی 1700 نفر از زندانیان غیرمجرم، توجه به اقتصاد هنر و حمایت از فرهنگ و هنر کشور، ساخت مدارس، کتابخانه‌ها و مراکز بهداشت در مناطق محروم، بورسیه نفرات برتر کنکور سراسری و ... گوشه‌ای از این‌گونه اقدامات بانک‌پاسارگاد هستند. وی در پایان تأکید کرد: نام امام‌خمینی (ره) و همچنین ورزش کشتی مواردی هستند که در صحنه بین‌المللی یادآور نام ایران هستند.


 

رییس اداره ساختمان بانک‌پاسارگاد: ساخت آکادمی ملی کشتی، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

در این مراسم همچنین مهندس مبارکی رییس اداره ساختمان بانک‌پاسارگاد ضمن تأکید بر توجه ویژه بانک‌پاسارگاد به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود گفت: آکادمی ملی کشتی پاسارگاد در زیربنایی به مساحت7250 متر و در 6 طبقه بنا خواهد‌شد. این آکادمی علاوه بر داشتن فضای تأسیساتی پیشرفته و فضای اقامتی جهت اسکان کشتی‌گیران و میهمانان خارجی، از سالن کشتی، سالن تمرین، مجموعه آبی، رستوران، فضای اداری، موزه کشتی و ... نیز برخوردار است. پیش‌بینی می‌شود این پروژه در مدت 15 ماه به بهره‌برداری برسد. وی همچنین ساخت کتابخانه، ساخت مدرسه، خانه‌های بهداشت و ... را از دیگر فعالیت‌های بانک‌پاسارگاد جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود دانست.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها حامی ورزش کشتی کشور، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کشتی، مجموعه ورزشی آزادی تهران و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، اقدام به ساخت " آکادمی ملی کشتی ایران" کرد. این اقدام به دنبال توجه ویژه مدیران این بانک به نقش و جایگاه ورزش به‌خصوص ورزش "کشتی" در کشور صورت گرفت تا در نتیجه آن فضای مناسب برای برگزاری اردوها و انجام تمرینات ورزشی برای قهرمانان کشتی فراهم شود و تیم‌های ملی کشتی ایران در شرایطی مناسب و متناسب با جایگاه فنی کشتی ایران در جهان، به تمرینات خود پرداخته و مسیر قهرمانی را با قدرت مضاعف‌تری طی کنند.

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران