پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449674 تاریخ : 1397/12/04-17:52:12
,17,11,
آغاز طرح مطالعات باز آفرینی تعامل شهر و بندر در بندر خرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

آغاز طرح مطالعات باز آفرینی تعامل شهر و بندر در بندر خرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهراز آغاز طرح مطالعات باز آفرینی تعامل "شهر و بندر خرمشهر" در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله اسعدی در جلسه ای که با هدف مطالعات باز آفرینی تعامل شهر و بندر با رویکرد بهینه شدن تعامل شهرهای نوار ساحلی ایران و بنادر همجوار در بندر خرمشهر برگزار شد گفت: سازمان بنادر ودریانوردی این طرح را در راستای انجام  مسئولیت های اجتماعی بنادر برای 15 بندر همجوار و 12 شهر آغاز کرده است و باتوجه به اینکه بنادر در توسعه شهر های بندری اثرگذاری بالایی دارند می توان موجبات توسعه هم زمان شهر و بندر را رقم زد.

وی تصریح کرد: شهر و بندر از دیر باز نمایانگر سیستمی مبتنی بر تعامل میان عملکردهای گوناگون و دارای نقش مکمل در قبال یکدیگر برای خلق مکان هایی برای مبادله ،ایجاد و توسعه تجارت دریایی بوده اند. 
 
وی گفت: نتایج و خروجی های مطالعات می بایست منجر به تنظیم دستورالعمل ها و اقدامات اجرایی در حوزه بندری وشهری گردیده و همچنین شرح وظایف نهادها و سازمان های عامل و همکار در موضوع مطالعات تدوین شوند.
 
اسعدی اظهار داشت: در تعامل شهر و بندر و و انجام مسئولیت های اجتماعی بندر خرمشهر با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی اقداماتی از قبیل ترمیم جاده بیرون بندر، احداث مجموعه ورزشی اقامتی در درون شهر خرمشهر،لایروبی رودخانه کارون و احداث 8 پست اسکله گردشگری را در دستور کار قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه بندر خرمشهر در زمینه گردشگری دریایی و  توسعه آن پیشرفت قابل توجهی پیدا کرده است افزود: رودخانه های اروند و کارون دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری هستند و می‌توانند به یکی از  قطب های گردشگری کشور تبدیل شوند. 
 
اسعدی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران با توجه به حمایت های سازمان بنادرو دریانوردی  و بندر خرمشهر در  سرمایه گذاری  و گردشگری دریایی در این بندر راغب شدند،اظهار داشت: یکی از موارد مهم سرمایه گذاری در پسکرانه بندر خرمشهر است به طوری که سرمایه گذاری بخش خصوصی در این راستا می تواند راهگشا باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران