پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465780 تاریخ : 1398/03/13-11:21:57
,2,11,
آغاز ساخت 2099 واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه

آغاز ساخت 2099 واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه

عملیات اجرایی ساخت 2099 واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه با فرمان وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بعد از ظهر روز شنبه کلنگ احداث 2099 واحد مسکونی از مجموع 2500 واحد برنامه ریزی شده برای احداث در شهر جدید اندیشه در قالب طرح اقدام ملی از سوی وزیر راه و شهرسازی به زمین خورد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در شهر جدید اندیشه اعلام کرد: با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام در آستانه عید سعید فطر عملیات احداث 2099 واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه با همکاری بخش خصوصی آغاز شد.

وی افزود: این واحدها از جنس واحدهایی هستند که برای افزایش کیفیت زندگی مردم و با در نظر گرفتن امکانات موجود برای تامین سرانه‌ها و خدمات مورد نیاز سکونتی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و ... طراحی شده است.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم به صورت همزمان به پیمانکاران چهار پروژه برنامه‌ریزی شده برای احداث در قالب طرح اقدام ملی دستور داد و عملیات اجرایی این پروژه‌ها به شکل همزمان آغاز شد.

اسلامی گفت: این پروژه‌ها تکمیل‌کننده جمعیت‌پذیری شهر جدید اندیشه هستند و با اجرای آنها پروژه ایجاد و توسعه شهر جدید اندیشه کامل خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه‌ها در شهر جدید اندیشه و در سایر نقاط برنامه‌ریزی شده، مردم کیفیت متفاوتی از زندگی در شهرهای جدید را تجربه کنند.

این واحدها قرار است در 4 نقطه شهر جدید اندیشه در قالب پروژه های مسکونی مرکز شهر,لاله,آپادانا و بنفشه احداث شوند و به عنوان بخشی از برنامه کلی اقدام ملی در راستای ساخت و احداث 400 هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف کشور به متقاضیان واجد شرایط واگذار شوند.

براساس برنامه ریزی ها قرار است 200 هزار واحد مسکونی از مجموع 400 هزار واحد برنامه ریزی شده در شهرهای جدید کشور ظرف مدت دو سال احداث شود.

شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن عملیات احداث 1200 واحد از مجموع 2099 واحد مسکونی که احداث آن از سوی وزیر راه و شهرسازی و با حضور سایر مقامات و مدیران بخش مسکن به زمین خورد بر عهده دارد.

مابقی واحدها در سه نقطه دیگر شهر جدید اندیشه از سوی پیمانکاران و سازندگان بخش خصوصی احداث خواهد شد.

در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در شهر جدید اندیشه ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بانک مسکن,محسن بند پی استاندار تهران و سایر مسوولان و مقامات مربوطه حضور داشتند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از طرح بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای راه اندازی صندوق حمایت از مستاجران به منظور کمک به تامین مالی بازار اجاره خبر داد.

رحیمی انارکی با بیان اینکه هنوز جزییات این طرح نهایی نشده است اتکا به سپرده های مردمی را مهمترین روش پیش بینی شده برای تامین منابع این صندوق عنوان کرد.

وی اعلام کرد: جزییات این طرح بلافاصله پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران