پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421624 تاریخ : 1397/08/27-12:28:15
,25,22,
آغاز تولید کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در بیجار

رئیس سازمان صنعت کردستان اعلام‌کرد:

آغاز تولید کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در بیجار

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت کردستان گفت: تولید کنستانتره گندله یک میلیون تنی معدن صبانور و 300 هزار تنی کیمیا معدن تا 20 روز دیگر در شهرستان بیجار آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد دره‌وزمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که با حضور معاون استاندار کردستان و جمعی از مدیران کل استان و شهرستانی در سالن شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کشور اولویت اول ما حفظ جریان تولید است.

وی گفت: ما باید داشته‌ها را حفظ و به واحدهایی که نیازمند کمک برای ارتقا یا واردشدن به فاز تولید هستند، کمک کنیم.

دره وزمی تاکید کرد: حفظ جریان تولید باید در استان کردستان در دستور کار باشد، حتی اگر در یک واحد تولیدی یک نفر اشتغال دارد و مشغول تولید و کار است بایدمورد حمایت قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در استان و در شهرستان بیجار متناسب با ظرفیت‌های موجود کارهای خوبی انجام شده است که در چند سال اخیر با خام‌فروشی معادن مبارزه کرده و استراتژی خود را در این راستا تعریف کرده‌ایم.

وی به موضوع زنجیره تولید فولاد در شهرستان بیجار اشاره و بیان کرد: فاز اول این مهم با تولید کنسانتره، گندله یک میلیون تن توسط معدن صبانور و 300 هزار تن توسط کیمیا معدن آغاز می‌شود.

وی گفت: گندله یک میلیون تنی صبانور فنس‌کشی و در این هفته آغاز و حداقل تا 20 روز آینده عملیات اجرایی آن به جد آغاز خواهد شد.

دره‌وزمی بیان کرد: جواز واحد دوم گندله به ظرفیت 600 هزار تن توسط کیمیا معادن در حال صدور است و محل اجرایی آن نیز مشخص خواهد شد.

وی گفت: ناحیه صنعتی حسن آباد یاسوکند چندین سال است هیچ متقاضی برای سرمایه‌گذاری نداشته و دارای ظرفیت بالقوه‌ایی است که در حال از بین رفتن است و ما برآنیم که این مکان را به یک ناحیه صنایع معدنی تبدیل کنیم و گندله کیمیا معادن به ظرفیت 600 هزار تن در آنجا انجام و استقرار یابد.

وی همچنین به عملیات اجرایی آهن اسفنجی بیجار به ظرفیت 800 هزار تن نیز اشاره کردو گفت: عملیات اجرایی آهن اسفنجی در محل زاغه فولاد به زودی در بیجار آغاز به کار خواهد کرد.

دره‌وزمی افزود: فضای مجازی دیار گروس در راستای آغاز به کار آهن اسفنجی صبورتر باشند چرا که آغاز به کار این مهم به این سادگی‌ها نیست و مراحلی نیز برای اتمام کار در پیش دارد.

وی گفت: فعالیت‌های فضای مجازی و فعالان این عرصه باید مولد و مشوق امور بوده و شتاب‌زده اظهارات خود را بیان نکنند بلکه تمام تلاششان در راستای جذب سرمایه‌گذار باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران