پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354744 تاریخ : 1397/05/30-09:47:13
,10026,
آغاز به کار کمیته‌های کارشناسی مشترک پزشکی قانونی و پژوهشکده بیمه

آغاز به کار کمیته‌های کارشناسی مشترک پزشکی قانونی و پژوهشکده بیمه

کمیته‌های کارشناسی مشترک مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و پژوهشکده بیمه روز گذشته طی نشستی در محل پزشکی قانونی با حضور دکتر زرگر قائم مقام پزشکی قانونی و دکتر صفری سرپرست پژوهشکده بیمه همکاری‌های تخصصی خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در این نشست که براساس تفاهم‌نامه قبلی طرفین برگزار شد به منظور بررسی پرونده‌های مرتبط با بیمه‌های بازرگانی، کارگروه بیمه در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تشکیل گردید. 

براساس توافق طرفین موضوع بررسی تصادفات ساختگی که بادآور هزینه‌های سنگینی برای بیمه‌گران است در قالب پروژه‌های مشترک تحقیقاتی در دستور کار قرار گرفت تا با استناد به آمارها و اطلاعات موجود و شیوه‌های مناسب پژوهشی، راهکارهای متناسب برای حل این معضل پیشنهاد گردد. 
بررسی میزان خسارت‌‌های ناشی از صدمات و فوت، هزینه‌های درمانی مرتبط و صورت‌بندی فرمت‌های اخذ اطلاعات، متناسب با نیازهای صنعت بیمه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح گردید. 
دکتر صفری رئیس پژوهشکده بیمه با اعلام اینکه توجه به مسئولیت‌ اجتماعی ایجاب می‌کند که در مأموریت‌های سازمانی خود علاوه بر توجه به الگوهای تقلب و تخلف، با نگاه پیشگیرانه در بروز حوادث نیز توجه داشته باشیم گفت: اطلاعات مرتبط با صنعت بیمه در پزشکی قانونی و بهره‌گیری متناسب از این دیتاها برای کشور بسیار سودمند خواهد بود. 
در این نشست دکتر برزگر قائم مقام سازمان پزشکی قانونی نیز با اعلام افزایش پرونده‌‌های مربوط به دیه و بررسی کارشناسی در زمینه افزایش میزان دیه‌های پرداختی در زمینه تصادفات ساختگی اعلام کرد صنعت بیمه در تأمین آرامش به جامعه نقش اساسی دارد و برای تقویت توان خود لازم است، موضوع افزایش میزان تصادفات ساختگی و هزینه‌های مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهد. وی همچنین دستاوردهای همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و مرکز تحقیقات پزشکی قانونی را بزرگ و قابل توجه دانست. 
گفتنی است در این نشست دکتر علی بخشی معاون بحران سازمان پزشکی قانونی و دکتر نیاکان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران