پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511486 تاریخ : 1399/02/04-13:25:25
,10028,
آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه

آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که از روز شنبه مراکز شماره گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس از سال گذشته و به پیشنهاد پلیس و موافقت ستادملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل شد.

وی ادامه داد: در سال 98 نیز یکسری از پروتکل‌ها و موارد مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا به این مراکز و آموزشگاه‌ها ابلاغ شد و با توجه به انجام تمامی این موارد و رعایت آن بنا شد که از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فعالیت خود را آغاز کنند.

هادیانفر با اشاره به احتمال ازدحام جمعیت در مراکز شماره گذاری گفت: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده فعلا و تا اطلاع ثانوی مراکز تعویض پلاک به شکل زوج و فرد فعالیت خواهند کرد، به این ترتیب پلاک‌های زوج در روزهای زوج و پلاک‌های فرد هم در روزهای فرد خدمات را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد ساعت فعالیت این مراکز گفت: ساعت فعالیت مراکز مانند قبل و شرایط عادی بوده و تا کنون تصمیمی به تغییر در آن اتخاذ نشده است اما لازم است شهروندان زمان حضور خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راهور ناجا در مورد فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌هایی که تاکنون موارد مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و استانداردهای بهداشتی را رعایت کرده باشند، اجازه فعالیت خواهند داشت. دیگر آموزشگاه‌ها نیز به شرط رعایت موارد ضروری و بهداشتی و تایید بازرسان می توانند فعالیت کنند.

وی از مراجعه کنندگان به این مراکز نیز خواست که اولا حتما دستکش و ماسک به همراه داشته باشند و ثانیا در صورتی که دارای علائم بیماری هستند، به هیچ عنوان به این مراکز مراجعه نکنند. همچنین در صورتی که قصد انجام کار ضروری ندارند و امکان صبر کردن برایشان وجود دارد حضورشان در این مراکز را به زمان بعدی موکول کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران