پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496192 تاریخ : 1398/10/17-13:26:21
,11,
اعلام وضعیت قرمز برای جاده‌های برفی

اعلام وضعیت قرمز برای جاده‌های برفی

مدیر بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه از روزها پایانی این هفته در برخی استان‌ها و محورهای مواصلاتی آن‌ها برف می‌بارد، تدابیر لازم برای کنترل و مدیریت شرایط اندیشیده شده و وضعیت قرمز را برای این مناطق اعلام خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روزهای آینده سامانه بارشی به تدریج از غرب کشور وارد شده و مناطق وسیعی از ایران را در بر خواهد گرفت و در بسیاری از استان‌ها مانند استان‌ها غربی، شمالی و حتی برخی مناطق شرقی و جنوب شرقی رگبار، بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.

بر این اساس محمد رودباری مدیر بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همانطور که قبلا هم در این باره اعلام شده بود، همواره پرسنل و عوامل ادارات راهداری در سراسر کشور به صورت شیفتی در مناطق مختلف حضور دارند و آمادگی کاملی دراین سازمان برای روزهای برفی آینده در محورهای برف‌گیر به ویژه جاده‌ها و مسیرهای منتهی به استان تهران وجود دارد. اما در شرایطی که وضعیت جوی به حالت بحرانی نزدیک شود از تردد و ورود تریلی‌های تک محور به این جاده‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت قرمز در مناطق و استان‌هایی که برف‌گیر هستند اعلام شده تا آماده باش کامل برای خدمت‌رسانی به مردم بر قرار شود، افزود: البته محدودیت تردد تریلرهای تک محور و ماشین‌های سنگینی که با مشکل نقص فنی مواجه هستند در چنین محورهایی وظیفه راهداری نیست و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

مدیر بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به بپیش‌بینی بارش برف در استان‌های کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، استان‌های شمالی و محورهای منتهی به آن‌ها و دیگر استان‌ها، گفت: هم اکنون هیچ مشکلی در محورهای مواصلاتی به استان‌های مختلف وجود ندارد و وضعیت کاملا در کنترل است همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای کنترل و مدیریت این محورها صورت گرفته است.

رودباری اعلام کرد: در حال حاضر تنها چند محور فرعی و روستایی در حوزه ایرنشهر به دلیل طغیان رودخانه و آبگرفتگی آب‌نماها در این محورها، موقتا مسدود شده که در حال حل این مشکل هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 427
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران