پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515500 تاریخ : 1399/04/16-12:34:47
,11,
اعطای وام ساخت 15 میلیون تومانی به 6 هزار مسکن روستایی

با امضای تفاهم نامه توسط بنیاد مسکن اجرا می شود؛

اعطای وام ساخت 15 میلیون تومانی به 6 هزار مسکن روستایی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت و تکمیل 6 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور، تفاهمنامه 90 میلیارد تومانی را با بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رساند که بر اساس آن هر واحد روستایی 15 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می کند.

به گزارش بانک و صنعت، آیین امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به منظور کمک رسانی به احداث و تکمیل مسکن روستایی، ظهر امروز در ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضای مدیران بنیاد مسکن و بانک قرض الحسنه مهر ایران درآمد.

این دومین برنامه مشترک دولت و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف توسعه، احداث و تکمیل مسکن روستایی است.

دوسال پیش نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و اختصاص 40 میلیارد تومان از منابع داخلی این بانک تفاهمنامه ای 60 میلیارد تومانی را منعقد کرد که برای ساخت و تکمیل مسکن روستایی اکنون در حال اجرا است.

بر اساس تفاهم نامه امروز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 15 میلیون تومان، به افراد واجد شرایط در مناطق مشمول آغاز می شود.

علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن بعد از امضای این تفاهمنامه، گفت: آورده دولت در این تفاهمنامه 30 میلیارد و آورده بانک قرض الحسنه مهر ایران 60 میلیارد است و بر این اساس 6 هزار واحد مسکونی وام 15 میلیون تومانی قرض الحسنه در روستاها دریافت می کنند.

به گفته تابش وام اعطایی جدید منهای وام قرض الحسنه 45 میلیون تومانی است که هر واحد روستایی پیش از این دریافت می کرد.

وی توضیح داد: نرخ سود این وام همان چهار درصد با بازپرداخت 36 تا 60 ماه است که به کلیه استان ها ابلاغ می شود.

به گفته تابش تسهیلات جدید 15 میلیون تومانی به روستاییانی که با هدف اشتغال، به بوم گردی، توسعه سکونت گاه های گردشگران روستایی و اشتغال روستایی همت دارند نیز تعلق می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران