پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585095 تاریخ : 1400/04/27-17:36:20
,1,
اعطای تسهیلات به خانواده های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می شود

اعطای تسهیلات به خانواده های شاهد و ایثارگر غیرحضوری می شود

مدیر امور شعب بانک دی گفت: بانک دی به زودی کار اعطای تسهیلات به صورت غیرحضوری به خانواده های شاهد و ایثارگر را آغاز می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، همت الله حسین زاده در نشست برخط با رؤسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: در چند روز آینده فرایند ارائه تسهیلات غیرحضوری برای جامعه هدف بنیاد شهید بر بستر اپلیکیشن جت دی راه اندازی می شود که شعب می بایست در ترویج و بازاریابی درگاه های غیرحضوری برای مشتریان کوشا باشند.

وی با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک دی در تحقق اهداف سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در رقابت تنگاتنگ و نزدیک بانک ها در شرایط رکود اقتصادی ناشی از کرونا، رشد 14 درصدی منابع بانک دی در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش تعهدات و رشد مصارف، دستاوردهای بزرگ برای این بانک است.
مدیر امور شعب بانک دی با اشاره به موفقیت برنامه های بانک در کاهش هزینه تمام شده پول گفت: با تدابیر مدیریتی و تلاش همکاران شعب، شاهد یک جهش اساسی در کاهش قیمت تمام شده پول در بانک هستیم.
حسین زاده راه اندازی باجه های خدمات بانکی در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدامات اثربخش بانک دانست و تصریح کرد: با یک عزم همگانی و همدلی میان مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، باجه های ارائه خدمات بانکی در 70 مرکز بنیادشهید راه اندازی شده است.
وی منابع انسانی را مهم ترین عامل موفقیت سازمان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف مدیریت امور شعب، ایجاد زمینه های علاقه مندی همکاران برای فعالیت مؤثر در شعب و تبدیل شعب به محل ارتقای نیروهای سرآمد سازمان است.
در پایان این نشست کارنامه عملکردی شعب بررسی و برنامه های آتی شعب در سه ماهه دوم سال جاری تشریح شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 529
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران