پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265216 تاریخ : 1395/11/03-12:00:45
,2,6,10030,
اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون به کامیونداران جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل

اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون به کامیونداران جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل

جهت کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل تفاهم نامه سه جانبه بانک توسعه تعاون ، سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و شرکت تریلی سازی ماموت عرضه کننده انحصاری خودروی اسکانیا منعقد گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هادی کمرئی مدیرامورشعب بانک توسعه تعاون در جلسه تحویل 50 دستگاه از خودروها با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: از تاریخ انعقاد این تفاهم نامه یک ماه می گذرد که در این مدت با معرفی سازمان حمل ونقل و پایانه های کشور تعداد 50دستگاه  خودروی اسکانیا  از طریق ارائه تسهیلات بانک توسعه تعاون به رانندگان  تحویل  گردید.

مدیرامورشعب با بیان این مطلب که بانک توسعه تعاون تا مبلغ 80 درصد قیمت خودرو، تسهیلاتی به مبلغ 350میلیون تومان با نرخ سود 9درصد و بازپرداخت 7 ساله به کامیونداران پرداخت می نماید  افزود : کامیوندارانی که دارای خودرو فرسوده می باشند از طریق دریافت معرفی نامه از سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند .

کمرئی افزود : مدت این تفاهم نامه 2 ساله می باشد و برطبق تفاهم نامه بانک توسعه تعاون جهت  500 دستگاه تسهیلات این خدمات را ارائه می نماید .

گفتنی است مراسم جشن تحویل خودروها به رانندگان با حضور وزیر راه و شهرسازی ، معاون  وزیر، استاندار استان البرز، رئیس سازمان حمل ونقل پایانه های کشور ،مدیرامورشعب و رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون  استان البرز برگزار گردید .




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران