پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488652 تاریخ : 1398/05/08-14:24:48
,11,
اعزام بیش از 70 هزار زائر خانه خدا تا امروز با هواپیماهای هما

شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد

اعزام بیش از 70 هزار زائر خانه خدا تا امروز با هواپیماهای هما

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران تا دیروز، (7 مرداد)، با گذشت 22 روز از عملیات حج، با 285 پرواز شرکت هواپیمایی هما، 70هزار و 119 زائر از فرودگاه‎های فعال در اعزام زائران خانه خدا اعزام شده‎اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس این آمار در بیست و سومین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود چهار زائر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

بر همین اساس امروز، ( 8 مرداد)، فرودگاه‎ ارومیه به جمع این عملیات پیوسته ‎است که تا پایان روز، به همراه فرودگاه‎های اصفهان، تبریز، مشهد، همدان و امام خمینی(ره)، در قالب 16 پرواز دیگر حدود چهار زائر را رهسپار فرودگاه‎های مدینه و جده خواهند کرد.

طبق آمار تا پایان بیست و دومین روز 174 پرواز به فرودگاه مدینه و 111 پرواز به فرودگاه جده اعزام شده‎اند که از این بین بیش از 84 درصد پروازها با تعجیل، به موقع و یا با کمترین تاخیر و 16 درصد نیز با تاخیر بالای 30 دقیقه انجام شده‎اند.

 طی این مدت پروازهای اعزام زائران خانه خدا در فرودگاه‎های شیراز، اهواز، بوشهر، زنجان، یزد، ساری، گرگان، بیرجند، زاهدان، بندرعباس، کرمانشاه، رشت و کرمان به پایان رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران