پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352703 تاریخ : 1397/04/30-15:00:09
,5,
اعتمادسازی، صداقت و امانتداری، سه ویژگی مهم مدیران در سازمان

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد:

اعتمادسازی، صداقت و امانتداری، سه ویژگی مهم مدیران در سازمان

سید مهران پیرایش در نشست صمیمی با مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت گاز مازندران عنوان کرد: سه ویژگی و نقش مهم مدیران، اعتماد سازی، صداقت و امانتداری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه حراست باید نسبت به احقاق حقوق حقه ارباب رجوع با جدیت عمل کند، یادآور شد: رضایتمندی ارباب رجوع در سازمان باید در اولویت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و مشاوره به مدیران و پرسنل شرکت از سوی واحد حراست باعث می شود که افراد دچار خطایی نشده و از بروز حوادث در سازمان جلوگیری شود.
پیرایش با اشاره به اینکه سازمان حراست به منظور سالم سازی محیط، ایجاد آرامش و ایجاد بستر مساعد برای فعالیت های کارکنان، تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت، افزود: این تلاش ها در قالب ایجاد احساس امنیت برای کارگران و پیمانکاران، جلوگیری از چالش ها و تنش های محیط، ایجاد بستری امن و مناسب برای حفظ اسناد و مدارک، حفاظت از کارکنان و پرسنل سازمان و مبارزه و برخورد با فساد و تخلفات پیگیری خواهد شد.
وی کارنامه عملکرد حراست شرکت گاز استان مازندران را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: یکی از راه های رسیدن به اهداف سازمانی، ایجاد حس اعتماد است و همکاران حراست در این بخش نقش عمده ای دارند. اقدامات سنجیده مجموعه حراست منجر به استحکام و انسجام تشکیلاتی می شود و هرگونه اقدام نسنجیده زیان های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با بیان مطلب فوق افزود: اقدامات صورت گرفته در حراست این شرکت، نشان دهنده پیشرفتی قابل قبول در امور حراستی و این پیشرفت، مرهون تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم حراست و مدیران مجموعه است.

وی اظهار کرد: اولویت حراست مبتنی بر پیش بینی و پیش گیری است و حراست تلاش خواهد کرد به عنوان مشاوری امین برای مدیران و کارکنان ایفای نقش کرده و در مسیر پیشرفت واحدها و ادارات مختلف سازمان همکاری و مساعدت کند.
پیرایش تصریح کرد: وظایف حراست در مقام نخست، التزام به دستورات دین مبین اسلام و در مقام دوم رعایت قوانین و ترویج حس مسئولیت پذیری، تلاش در جهت حفظ امنیت همکاران، تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو و حریم خصوصی کارکنان و شایسته سالاری است.
در ادامه، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از بهره مندی 52 شهر و 1961 روستای استان از نعمت گاز خبر داد و عنوان کرد: تاکنون در استان 735 کیلومتر خط انتقال و تغذیه و 19 هزار و 450 کیلومتر شبکه اجرا، 737 هزار انشعاب نصب و یک میلیون و 314 هزار مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند.
جعفر احمدپور تصریح کرد: توسعه گازرسانی در روستاهای استان با هدف ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت و جلوگیری از مهاجرت افراد اجرا می شود که تحقق این مهم ضمن توسعه زیرساخت ها در این مناطق، موجبات رضایتمندی روستاییان را فراهم خواهد ساخت.
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز یک میلیون و 315 هزار مشترک نزدیک شده است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به 474 روستا و 4 شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.
احمدپور افزود: آنچه امروز از مجموعه حراست انتظار می رود این است که با نقش آفرینی مطلوب در مهار و کنترل بحران های احتمالی آنها را برای سازمان به یک فرصت تبدیل کند. 
وی خاطرنشان کرد: همکاران حراست باید تجلی بخش نظم و انضباط اداری در سازمان باشند.
مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در ادامه سخنان خود بر لزوم ایجاد یک نگاه تعاملی میان حراست با مدیریت سازمان تاکید کرد و گفت: حراست، امروز هم یادگیرنده است و هم یاددهنده. با این دیدگاه باید برای اصلاح امور گام برداشت. در سایه حمایت حراست از مدیریت است که می توان به تعالی سازمان امیدوار بود. 
وی افزود: باید هر موضوعی که ما را از رسیدن به اهداف سازمانی دور می کند، آسیب شناسی و حل شود و در صورت امکان برخورد لازم صورت گیرد.
احمدپور با تاکید بر اینکه آرامش و محیط امن در سازمان ضروری است، گفت: در برابر مشکلاتی که در شرکت بوجود می آید باید پس از انجام بررسی دقیق، تصمیم گیری لازم صورت گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران