پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445856 تاریخ : 1397/10/24-10:56:03
,17,21,
اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی با احتساب تورم کاهش یافته است

پاپی‌زاده بالنگان:

اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی با احتساب تورم کاهش یافته است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس، گفت: در صورتی که میزان تورم را مدنظر قرار دهیم متوجه می‌شویم که بودجه صندوق بیمه محصولات کشاورزی در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس پاپی زاده بالنگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت بودجه بخش کشاورزی در سال آینده، گفت: به صورت کلی در بخش کشاورزی کشور شاهد افزایش بودجه نیستیم و امروز کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

ضعف بودجه در حوزه کشاورزی مشهود است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به کلیات بودجه انتقادات کلی وجود دارد، تصریح کرد: در لایحه بودجه سال 98 مباحث کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی و حفظ قدرت خرید مردم ضعیف دیده شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی موضوعات که در لایحه بودجه سال 98 به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته است نیاز به بررسی بیشتر دارد.

کاهش اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی با احتساب تورم

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای صندوق بیمه محصولات کشاورزی به میزان سال گذشته است، گفت: در صورتی که میزان تورم را مدنظر قرار دهیم متوجه می‌شویم که بودجه صندوق بیمه محصولات کشاورزی در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی راضی کننده نبوده است

پاپی زاده بالنگان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز اعتبار در نظر گرفته شده برای صندوق بیمه محصولات کشاورزی راضی کننده نبود و بخش زیادی از خسارات کشاورزان پرداخت نشد، اضافه کرد: با توجه به میزان تورم سال جاری هرچند که اعداد بودجه بخش ‌های مختلف در حوزه کشاورزی افزایش پیدا کرده اما شاهد کاهش قدر خرید مردم در جامعه هستیم.

بودجه صندوق بیمه محصولات کشاورزی در جریان بررسی لایحه بودجه افزایش پیدا می‌کند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس شورای اسلامی  در پایان با تاکید بر اینکه به صورت مثال بودجه‌ عمرانی سال گذشته 62 هزار میلیارد بوده و در سال جاری نیز این میزان در نظر گرفته شده است که با احتساب تورم قدرت اجرای پروژه‌های عمرانی کاهش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال 98 اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی به میزان سال گذشته است که احتمالا در جریان بررسی لایحه تغییراتی در آن اعمال و افزایش داده شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران