پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444551 تاریخ : 1397/10/10-13:24:27
,21,
اعتبار 152میلیاردی حمل‌و‌نقل هوایی در لایحه بودجه98/پروژه‌های صنعت هوایی باید به بخش خصوصی واگذار شود

کاظم زاده مطرح کرد:

اعتبار 152میلیاردی حمل‌و‌نقل هوایی در لایحه بودجه98/پروژه‌های صنعت هوایی باید به بخش خصوصی واگذار شود

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: بهترین راه کار برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی، واگذاری این امور و پروژه های مرتبط به بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شادمهر کاظم زاده با اشاره به بودجه 152 میلیارد تومانی بخش حمل و نقل هوایی در لایحه بودجه سال 98، گفت: در شرایط کنونی با توجه به وضعیت ایرلاین ها و فرسودگی هواپیماهای مسافربری، اختصاص اعتبارات ویژه برای بهبود وضعیت این حوزه ضروری است.

کاهش بودجه تمام دستگاه ها در لایحه بودجه سال 98

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من وضعیت اعتبارات دستگاه ها و بخش ها در لایحه بودجه سال 98 نسبت به لوایح گذشته بسیار کم تر و پایین تر است و این مسئله بر تمام حوزه ها اثرگذار خواهد بود.

اعتبارات لایحه بودجه سال 98 معادل 60 درصدی بودجه سال گذشته است

وی با اعلام اینکه میزان اعتبارات لایحه بودجه سال 98 معادل 60 درصدی بودجه سال گذشته است، گفت: این مسئله نشان دهنده آن است که تمام بخش ها در سال آینده با کمبود اعتبار مواجه می شود و عرصه حمل و نقل هوایی نیز از این مسئله مستثنی نیستند.

وضعیت حمل و نقل هوایی در سال آینده  با توجه به میزان اعتبارات مطلوب نخواهد بود

کاظم زاده ادامه داد: با وضعیت اختصاص بودجه در سال آینده و محدودیت های اعتباری نمی توان توسعه قابل قبولی را برای حوزه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی پیش بینی کرد، مگر اینکه در مراحل تدوین و تصویب بودجه، اعتبارات قابل قبولی را برای این بخش اختصاص بدهیم.

پروژه های حمل و نقل هوایی باید به بخش خصوصی واگذار شود

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: متأسفانه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در سال جاری در بحث واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی مناسب نبوده است، از این رو به نظر من بهترین راه کار برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی، واگذاری این امور و پروژه های مرتبط به بخش خصوصی است.

 

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم با اعتبارات کنونی دولتی و عدم به کارگیری بخش خصوصی نمی توان به پیشرفت دست بیابیم، از این رو قطعا در بودجه سال آینده باید مسئله توجه به بخش خصوصی و جذب سرمایه های داخلی در این عرصه مورد توجه قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران