پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493533 تاریخ : 1398/08/22-17:46:22
,17,22,
اصناف باید توزیع‌کننده کالا در کشور باشند

اصناف باید توزیع‌کننده کالا در کشور باشند

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: توزیع کالا در کشور باید به اهلش سپرده شود یعنی اصناف باید توزیع کننده کالا باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، غلامرضا حسن‌پور روز چهارشنبه در نشست تخصصی روسا و دبیران هیات‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مشهد افزود: پارسال طرحی با امضای روسای اتاق اصناف و اتاق بازرگانی ایران به سران قوا مبتنی بر واگذاری توزیع کالاهای اساسی به اصناف ارایه شد اما این طرح به جایی نرسید.

وی ادامه داد: از آنجا که اقتصاد کشور قوی نبود بهانه‌ای به دست دشمنان افتاد چون اقتصاد ضعیف، زمینه ساز نفوذ و سلطه دشمنان است و هرچند اقتصاد، هدفِ جامعه اسلامی نیست، اما وسیله‌ای است که این جامعه را به هدف اصلی خود یعنی توحید می‌رساند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: هم اینک در خصوص توزیع عدالت محور در واردات و صادرات دچار مشکل هستیم در این راستا بر مصرف به اندازه و بی اسراف و مناسبات مدیریتی خردمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده است.

حسن پور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری افزود: نگاه به بیرون نگاه خطرناکی است و وابستگی ما را بیچاره می‌کند و عده ای هم به جای پاسخگویی به این مسائل به حاشیه می پردازند در حالی که ما می گوییم اولویت ما آن اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و اولویت ما به ورزشگاه رفتن نیست، مردم ایران 40 سال پیش انقلاب کردند و رشیدتر از این حرفها هستند که فریب برخی از این حواشی را بخورند.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات اقتصادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید برنامه اجرایی برای همه بخش‌ها تهیه و ایجاد شود و در دولت با قدرت پیگیری گردد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: مقدمه ورود به یک دولت اسلامی، ورود به یک مجلس اسلامی است لذا از تجار تجار و بازاریان می خواهیم در صورتی که از شرایط لازم برخوردار هستند پا به میان بگذارند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

حسن پور افزود: 660 هزار واحد صنفی تولیدی در کشور وجود دارد که 17 درصد از تولید ناخالص ملی را تامین می‌کنند.

نشست تخصصی روسا و دبیران هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با هدف تبیین روش‌های اجرای تحقق گام دوم انقلاب به ویژه در بخش اقتصادی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، رئیس اتاق اصناف ایران و کارشناسان حوزه اقتصادی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مشهد در حال برگزاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران