پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489365 تاریخ : 1398/05/20-16:36:49
,17,13,
اصلاح شرایط صدور محصولات کشاورزی

در نامه وزارت صمت به گمرک اعلام شد؛

اصلاح شرایط صدور محصولات کشاورزی

محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد و گمرکات می بایست اظهار شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی را اعلام کرد. در نامه سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت به میراشرفی، رئیس کل گمرک آمده است:

با سلام

بازگشت به نامه شماره 61802/60 مورخ 1398/3/28 مقام عالی وزارت در خصوص شرایط صدور محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی مذکور به استحضار می‌رساند:

به دلیل شرایط نقل و انتقال و هزینه‌های سربار در صادرات کالا و وجود زیرساختهای لازم در گمرکات حوزه های استانی عبارت بند الف به شرح ذیل اصلاح و بند ب نیز حذف می گردد. مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

الف) محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات می بایست اظهار شود.

سعید عباسپور

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران