پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449812 تاریخ : 1397/12/05-18:06:09
,5,
اصلاح تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق تا پایان سال

وزیر نیرو خبر داد:

اصلاح تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق تا پایان سال

وزیر نیرو گفت: با توجهی که دولت در لایحه بودجه تقدیمی به مجلس برای بخش انرژی‌های تجدیدپذیر داشته است و همچنین حمایتی که در مجلس شورای اسلامی برای این بخش وجود دارد امیدواری زیادی داریم که سال 98 سال شکوفایی مجدد نیروگاه‌های تجدیدپذیر باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه امروزه با توجه به ظرفیت وسیعی که در کشور ما وجود دارد، امکان صادرات برق تولیدی نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز فراهم شده است تا سرمایه‌گذاران داخلی و خراجی بتوانند با استفاده از زیربنایی فراهم شده در کشور برق خود را به وزارت نیرو و یا کشورهای منطقه بفروشند.

وزیر نیرو تاکید کرد: در زمینه منابع مالی نیز تا حدودی در شرایط بهتری به سر می‌بریم که امیدواریم با اقدامات پیش‌بینی شده شاهد افزایش اطمینان خاطر شرکت‌های سرمایه‌گذار برای ادامه فعالیت در این بخش باشیم.
اردکانیان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: این بیانیه مخاطب‌های متعدد و وسیعی در سازمان دولت و خارج آن  دارد و نیازمند زمان برای تجزیه و تحلیل و تبدیل آن به برنامه‌های اجرایی داریم.
وی اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین فرازهای این بیانیه که ما در وزارت نیرو خود را مخاطب آن می‌دانیم، علاوه بر ظرفیت‌سازی برای بکارگیری نیروهای شایسته و جوان کشورمان، موضوع توجه به فرهنگ مصرف و اصلاح شیوه‌های استفاده از آن است.
وزیر نیرو تاکید کرد: فعالیت هر چه بیشتر در این بخش به نوعی بیمه کردن و ایمن ساختن کشور است. بایستی بپذیریم که ما در زمینه انتخاب و استقرار الگوهای مناسب مصرف به اندازه سایر بخش‌ها پیشرفت نداشته‌ایم ولی زمینه‌های مربوط به این بخش فراهم است و این بیانیه نیز توجه جدی به این مسئله دارد و امیدواریم در تمامی بخش‌ها از جمله آب و انرژی این مهم بتواند موجب یک حرکت وسیع شود.       
اردکانیان همچنین در خصوص آخرین وضعیت افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق، گفت: این مهم نیز تا پیش از پایان سال جاری به سرانجام خواهد رسید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران