پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267503 تاریخ : 1395/12/10-17:07:21
,1,10031,
آشنایی با عقود مشارکتی اولویت شرایط کنونی

آشنایی با عقود مشارکتی اولویت شرایط کنونی

مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن گفت: آشنایی و تسلط کارکنان به امور اعتباری از اولویت های مهم شرایط کنونی ثامن است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علی احتشام در جمع روسای شعب شرکت کننده در دوره آشنایی  با اصول کلی تسهیلات اعطایی و عقود مشارکتی افزود: دوره آموزشی اصول کلی اعطای تسهیلات و آشنایی با عقود مشارکتی براساس نیازسنجی آموزشی و بر مبنای الزامات کنونی سازمان، برای مسئولان شعب استان تهران برگزار شد.

وی با تاکید بر این مطلب که آموزش در راستای نیازهای بخش های مختلف برنامه های آموزشی متناسبی را در نظر دارد گفت: برنامه های دوره های آموزشی برای مدیریت های مختلف برنامه ریزی شده است و انتظار این است این دوره ها بتواند در بهره وری سازمان موثر باشد.

مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن خاطر نشان کرد: افزایش مهارتهای منابع انسانی در ارتقای کیفی و کمی تولیدات و خدمات نقش اساسی ایفاء می کند و برای همین بایستی افزایش مهارت ها با آموزش مستمر محقق شود.

مدیر امور اعتباری موسسه اعتباری ثامن و مدرس این دوره آموزشی نیز گفت: یکی از الزامات گذر از تعاونی به موسسه اعتباری، توجه ویژه به بهداشت اعتباری و اعتبار سنجی مشتریان در تشکیل پرونده های تسهیلاتی است.

رضا بدر طالعی تاکید کرد: آشنایی کارکنان با اصول و مفاهیم اعتباری و همچنین تسلط آنان بر کلیه ابزارهای اعتباری  می تواند موجب عدم ایجاد مطالبات در آینده شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران