پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266084 تاریخ : 1395/11/16-12:46:06
,10030,
اشتغالزایی برای 25 هزار زندانی آزاد شده در سال جاری

اشتغالزایی برای 25 هزار زندانی آزاد شده در سال جاری

مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندانهای کشور گفت: امسال در راستای اجرای طرح مراقبت بعد از خروج از زندان 25 هزار فرصت شغلی برای زندانیان آزاد شده ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا علی اکبری روز شنبه افزود: این تعداد اشتغال با همت خیران و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت فراهم شده است.

وی با اشاره به تحقق 100 درصدی ایجاد اشتغال برای زندانیان پس از خروج از زندان افزود: می توان با حمایت مسئولان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغالزایی و همچنین مشاوره های شغلی این تعداد را تا پایان سال افزایش داد.
معاون سازمان زندان ها و اقدامات تامینی گفت: در کشور ما با اجرای طرح مراقبت پس از خروج از زندان و همچنین ایجاد یک شغل پایدار بازگشت مجدد به چرخه جرم و زندان 2.7 درصد است.
به گفته وی بازگشت مجدد زندانیان به زندان در استان چهارمحال وبختیاری یک درصد است که این استان در این زمینه یکی از استان های موفق کشور است.
علی اکبری، ایجاد یک شغل و درآمد پایدار را یکی از راه های کاهش جرم عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 397
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران