پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467727 تاریخ : 1398/04/17-16:50:08
,15,
آسیب‌پذیری‌های چندگانه اجرای کد در زیرساخت سرور LENOVO

آسیب‌پذیری‌های چندگانه اجرای کد در زیرساخت سرور LENOVO

محققان اخیراً چندین آسیب‌پذیری را در زیرساخت‌های نرم‌افزاریLenovo کشف کرده‌اند. Lenovo یکی از شرکت‌های فناوری چند ملیتی است که کار فروش و توسعه رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند، سرورها و دستگاه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات الکترونیکی را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ماهر، شرکت امنیتی ایتالیایی Swascan که این آسیب‌پذیری‌ها را کشف کرده است، تابحال هیچ جزئیاتی از نرم‌افزار‌ها و محصولات تحت‌تاثیر این آسیب‌پذیری‌های Lenovo را منتشر نکرده است و تمام این آسیب‌پذیری‌های گزارش داده شده توسط تیم امنیتی Lenovo مورد ارزیابی قرار گرفته و همچنین رفع شده است.

در مجموع 9 آسیب‌پذیری شناسایی شده است که دو مورد آن بحرانی و هفت مورد آن در سطح متوسط طبقه‌بندی شده است.
مهاجمان می‌توانند از این آسیب‌پذیری‌ها برای اجرای کد دلخواه و خواندن اطلاعات حساس کاربران در سیستم استفاده کنند. این آسیب‌پذیری‌ها شامل محدودسازی نامناسب عملیات‌ها در محدوده بافرهای حافظه، دسترسی به مقدار یک آدرس اشاره‌گر تهی، اعتبارسنجی ورودی نامناسب، خنثی‌سازی و بیطرف کردن نامناسب عناصر خاص استفاده شده در خط فرمان سیستم‌عامل، احراز هویت نامناسب و آسیب‌پذیری use After Free می‌باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران