پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508693 تاریخ : 1398/12/11-09:18:25
,10028,
آسمان غرب کشور بارانی است

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور؛

آسمان غرب کشور بارانی است

بنابر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی گسترده بارش‌های کشور این روز‌ها در غرب و شمال غرب کشور فعال خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یکشنبه سامانه بارشی در شمال غرب فعال است، به تدریج گستره فعالیت آن غرب، غرب کشور و سپس دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان را فرا خواهد گرفت.

در مناطقی از مرکز و شرق کشور نیز بارش پراکنده رخ می دهد. تا اوایل شب پایداری هوا و تجمع ذرات آلاینده جوی در شهرهای تهران و کرج ادامه خواهد داشت. 
در بعد از ظهر امروز بارش برف در غرب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، شمال زنجان، کردستان، غرب کرمانشاه شدت داشته و در اوایل شب با شمالی شدن جریان ها بر روی غرب دریای خزر در استان های گیلان و غرب مازندران نیز بارش باران و کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف شروع می شود.

همچنین امروز در شمال خوزستان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در جنوب خوزستان وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. دوشنبه با ادامه فعالیت این سامانه در مناطق مذکور گستره آن به شمال شرق کشور نیز خواهد رسید و سبب کاهش 5 تا 7 درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور می شود.

در بعد از ظهر از فعالیت سامانه در نیمه غربی کاسته شده، شدت بارش در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی است. سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

در شرق و جنوب شرق نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید که در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود. پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور صاف و در نیمه غربی کشور جوی پایدار همراه با روند افزایشی نسبی دما پیش بینی می‌شود. لازم به ذکر است دریای خزر از وایل شب یکشنبه تا طی روز دوشنبه خلیج فاس در روزهای دوشنبه و سه شنبه و تنگه هرمز در روز سه شنبه مواج است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران