پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466965 تاریخ : 1398/04/05-09:42:19
,10028,
آسمان غبارآلود در برخی نقاط کشور

آسمان غبارآلود در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی مناطق کشور به ویژه زابل خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احد وظیفه اعلام کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، در ساعات بعد از ظهر امروز (چهارشنبه پنجم تیرماه) برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط را در ساعات بعد از ظهر پس‌فردا (پنج‌شنبه ششم تیرماه) در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب جمعه تا روز یکشنبه (نهم تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این مدت در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گردوغبار خواهد شد. همچنین طی سه روز آینده برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: بعدازظهر امروز و طی روز آینده (پنج‌شنبه ششم تیرماه) با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق و جنوب غرب کشور، وقوع گرد و خاک در جنوب غرب دور از انتظار نیست.

وی افزود: طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امشب هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب با وزش باد شدید همراه خواهد بود، اظهار کرد: فردا (پنج‌شنبه ششم تیرماه) آسمان تهران صاف، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران 35 و 25 درجه سانیتگراد خواهد بود. همچنین پس فردا (جمعه هفتم تیرماه) آسمان تهران صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت. دمای تهران در این روز در گرمترین نقطه به 37 درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین نقطه به 27 درجه سانتیگراد می‌رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران