پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464951 تاریخ : 1398/02/30-14:17:38
,17,21,
استیضاح «رضا رحمانی» در مجلس کلید خورد

استیضاح «رضا رحمانی» در مجلس کلید خورد

نماینده مردم سبزوار در مجلس از تدوین طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مهر، حسین مقصودی از تدوین طرح استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس خبر داد.

وی افزود: علیرغم که این روزها بحث استیضاح وزرایی همچون بطحائی، سلطانی‌فر، زنگنه و حجتی در مجلس مطرح است، موضوع استیضاح رحمانی نسبت به این وزرا بسیار داغ‌تر است و موافقان بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به محورهای این استیضاح، اظهار داشت: نمایندگان از شرایط بخش صنعت ناراضی هستند و معتقدند این بخش از کنترل رحمانی خارج است و وی هیچ کاره است.

مقصودی خاطرنشان کرد: مونسان و یکه زارع در بحث ایران خودرو میدان داری می‌کنند و رحمانی حتی توان جابجایی این دو نفر را هم ندارد و وضعیت شرکت خودروسازی سایپا هم به همین صورت است.

وی ادامه داد: همچنین در بحث قطعه سازان خودرو و نوع پرداخت پول به آنان مفاسدی وجود دارد که باید مشخص شود.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به عدم نظارت بر توزیع ارز 4200 تومانی، گفت: مشکلاتی که در زمینه تنظیم بازار وجود دارد، یکی از دلایل اصلی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

مقصودی یادآور شد: متأسفانه عدم توجه به شایسته سالاری در این وزارتخانه بیداد می‌کند و افرادی براساس رانت و خویشاوندی امور اصلی این وزارتخانه را برعهده گرفته اند.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به اینکه تحصیلات رحمانی ارتباطی به این وزارتخانه ندارد، گفت: متأسفانه رحمانی در مورد رشته تحصیلی اش هم سر مجلس کلاه گذاشت و رشته اش ارتباطی به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نداشت؛ وی لیسانس فقه از دانشگاه آزاد دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 410
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران