پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266689 تاریخ : 1395/11/25-11:07:23
,10030,
استقرار افسران ایمنی در 11 هزار بنگاه‌ها

استقرار افسران ایمنی در 11 هزار بنگاه‌ها

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت 400 واحد صنفی و 48 هزار واحد تولیدی در تهران خبر داد و گفت: بازرسی از واحدها بر مبنای قوانین و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدحسن هفده‌تن‌ در 134امین جلسه شورای عالی حفاظت فنی که با حضور مدیرکل بازرسی کار برگزار شد، ‌ بر لزوم توجه به نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیتها و قابلیتهای تشکلهای کارگری و کارفرمایی به شکل شایسته استفاده کرد.

وی گفت: اگر در جامعه‌ای بیماری شغلی یا حادثه منجر به فوت اتفاق بیفتد اولین کسی که متضرر خواهد شد قطعا صاحبان آن کار خواهند بود.

هفده‌تن افزود: هم اکنون 400 واحد صنفی و 48 هزار واحد تولیدی در تهران وجود دارد که بر مبنای قوانین و مقررات مربوطه بازرسی از واحدها انجام می‌شود.

معاون روابط کار وزیر کار با بیان اینکه با سیاستهای واکنشی نمی‌توان از وقوع حوادث پیشگیری کرد، گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید سیاست خود را بر مبنای پیش بینی و پیشگیری از حوادث بنا نهادیم.

بعه گفته وی در حال حاضر در 11 هزار بنگاه افسران ایمنی حضور دارند که با راهکارهای به موقع از وقوع حوادث بزرگ پیشگیری خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 447
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران