پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451439 تاریخ : 1397/12/22-15:17:15
,15,10031,
استقبال فعالان بانکی و صنعت پرداخت از دوره DBA بانکداری دیجیتال

مدیر عامل موسسه آموزشی فناوران فابا اعلام کرد:

استقبال فعالان بانکی و صنعت پرداخت از دوره DBA بانکداری دیجیتال

مدیر عامل موسسه آموزشی فناوران فابا از استقبال خوب فعالان بانکی و صنعت پرداخت از دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت سال 1398 برای ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دکتر حامد بختیاری گفت: فرایند ثبت‌نام در دوره دکتری مهارتی بانکداری دیجیتال از نیمه بهمن ماه سال جاری آغاز شده و استقبال از آن تا کنون بسیار خوب بوده است؛ به گونه‌ای که افرادی بیش از ظرفیت این دوره که 15 نفر تعیین شده، در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

 به گفته وی، این در حالی است که علاقه‌مندان، نزدیک به 50 روز دیگر برای ثبت‌نام در دوره دکتری مهارتی بانکداری دیجیتال فرصت دارند.

 مدیر عامل موسسه آموزشی فناوران فابا، موعد برگزاری آزمون ورودی این دوره را نیمه اردیبهشت تا هفته نخست خرداد سال آینده اعلام کرد و گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در خرداد ماه مشخص شده و کلاس‌ها پس از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

 به گزارش ستاد خبری مرکز فابا، این مرکز دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال را با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران