پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267764 تاریخ : 1395/12/16-15:26:50
,17,10025,10028,
استقبال راکبان موتورسیکلت از طرح بخشودگی جرائم دیر کرد بیمه شخص ثالث

استقبال راکبان موتورسیکلت از طرح بخشودگی جرائم دیر کرد بیمه شخص ثالث

با اجرای طرح عیدانه بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث از سوی صندوق تامین خسارت های بدنی، بیش از 20 هزار موتورسیکلت بدون بیمه شخص ثالث تا نیمه اسفند ماه تحت پوشش بیمه قرارگرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی مقرر کرد در صورت اقدام دارندگان موتورسیکلت در خرید بیمه نامه شخص ثالث، مشمول بخشودگی شوند که این طرح از ابتدای اسفندماه جاری به مدت یک ماه اجرا می شود.

بنابر گزارش روز دوشنبه اداره تحلیل های آماری بیمه مرکزی، این طرح از سوی راکبان موتورسیکلت بدون بیمه نامه شخص ثالث با استقبال مواجه شده و تعداد موتورسیکلت های بدون بیمه نامه که برای اخذ بیمه نامه به شرکت های بیمه مراجعه کرده بودند از 10 هزار و 324 در نیمه دوم بهمن ماه به 20هزار و 157 در نیمه اول اسفند ماه افزایش یافته است.
بیمه مرکزی از دارندگان موتور سیکلت خواسته است از فرصت باقیمانده استفاده کنند و با خرید بیمه شخص ثالث از تبعات حوادث رانندگی که خود و خانواده آنها و زیان دیدگان را تحت تاثیر قرار می دهد، بکاهند.
به گفته «علی جباری» مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، اکنون 10 میلیون و 800 هزار موتورسیلکت در کشور وجود دارد در حالی که بیش از 9 میلیون مورد از آنها بدون پوشش های بیمه ای هستند.
وی میزان حق بیمه پرداختی برای بیمه موتورسیلکت را حدود 2 میلیون 200 هزار ریال (220 هزار تومان) برآورد کرد که دارندگان این وسیله در صورت نداشتن پوشش بیمه باید به همان میزان نیز جریمه پرداخت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران