پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327849 تاریخ : 1397/01/23-12:13:09
,6,
استقبال بالای مشتریان از طرح فروش فوری ایران خودرو

استقبال بالای مشتریان از طرح فروش فوری ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو استقبال مشتریان از نخستین طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو در سال 97 را بالا ارزیابی کرد و گفت: این نشان دهنده اعتماد مردم به ایران خودرو و کالای ایرانی است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو استقبال مشتریان از نخستین طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو در سال 97 را بالا ارزیابی کرد و گفت: این نشان دهنده اعتماد مردم به ایران خودرو و کالای ایرانی است .

مصطفی خان کرمی افزود:درسال حمایت از کالای ایرانی وبه منظور پاسخگویی به این اعتماد طرح های فروش فوری، اعتباری و پیش فروش دیگری را در آینده نزدیک برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد.

وی خاطر نشان ساخت: رضایت مشتریان از روش های فروش محصولات یکی از اهداف اصلی ایران خودرو است که در صدد هستیم با اجرای طرح های متنوع در این بخش شرایط برای خرید توسط گروه های مختلف درآمدی را فراهم کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران