پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490169 تاریخ : 1398/06/09-11:44:51
,10028,
استفاده صحیح از نیروی انسانی تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات سازمان ها است

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

استفاده صحیح از نیروی انسانی تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات سازمان ها است

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی باید برای بهره برداری از سرمایه انسانی نهایت تلاش را داشته باشد و طرح شناسایی مدیران آینده که با ابتکار مدیرعامل این سازمان اجرایی شده است، بر همین اساس شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدحسین مهدوی عادلی در همایش سراسری مدیران سازمان در مجتمع نگین غرب تهران گفت: این جلسات ارزشمند و ذی قیمت است و مجموعه سازمان با همفکری و تبادل نظر در پیشبرد اهداف سازمان همکاری می‌کنند.
وی افزود: تمام تلاش همکاران برای اعتلای سازمان تامین اجتماعی باید به کار گرفته شود. اثرات عملکرد سازمان تامین اجتماعی کل جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خدمت در این سازمان بسیار ارزشمند است و خدمات تامین اجتماعی می‌تواند نشانگر عملکرد صحیح کارکنان و مدیران باشد.
دکتر مهدوی عادلی گفت: هیات مدیره از ارکان سازمان تامین اجتماعی است و در کنار سایر ارکان در راستای تحقق اهداف این سازمان فعالیت می کند. هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی همواره تلاش دارد که با مدیرعامل سازمان همراهی کند .
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت از وظایف هیات مدیره است، اظهار داشت: 430 جلسه و 3200 مصوبه داشته ایم. در حوزه های حسابرسی و بودجه، بیمه و منابع انسانی، درمان، آی تی و اقتصاد و سرمایه گذاری فعالیت می کنیم.
دکتر مهدوی عادلی گفت: یکی از چالشهای سازمان تامین اجتماعی مطالبات از دولت است که باید برای وصول آن تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است، تصریح کرد: اگر در دوره خدمت فرد امکان فعالیت صحیح فراهم نشود، سرمایه انسانی جامعه به هدر می رود. استفاده صحیح از نیروی انسانی تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات سازمان ها است.
دکتر مهدوی عادلی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای استفاده حداکثری از سرمایه های خود دو بازوی سرمایه گذاری ایجاد کرده است که شامل شستا و بانک رفاه هستند. برای کارایی حداکثری این دو مجموعه تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است که چابک سازی و خروج از بنگاه‌داری از مهمترین ویژگی‌های آن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران