پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 434327 تاریخ : 1397/10/04-15:57:06
,6,
استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط ماشین کاری و دنده زنی در مگاموتور

مدیرعامل مگاموتور تاکید کرد:

استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط ماشین کاری و دنده زنی در مگاموتور

مدیرعامل مگاموتور در بازدید از خطوط تولید ماشین کاری قطعات موتوری و دنده زنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های خطوط تولیدی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سایپا، بهروز غفاری با بیان مطلب فوق افزود: با تعریف برنامه های اورهال دستگاه ها و ماشین آلات و همچنین تهیه قطعات خام مورد نیاز که از ضروریت های تحقق این امر است باید تلاش کنیم که ظرفیت تولید را بالا و بیشترین استفاده را از آن ببریم.

وی با اشاره به وضعیت سخت این برهه زمانی و تلاش برای اقدامات ویژه جهت گذر از این مقطع گفت: یکی از اقدامات موثر در مدیریت هزینه، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و کاهش هزینه های جذب نشده خطوط تولید است که مگاموتور مصمم است در کوتاه مدت ظرفیت های خالی خطوط خود و دیگر شرکت های تابعه و همکار را مجددا فعال کند تا با افزایش بهره وری امنیت سرمایه گذاری و ثبات اشتغال در صنعت قطعه سازی حفظ شود.

غفاری همچنین ضمن بازدید از وضعیت فعلی و اقدامات صورت گرفته در زمینه 5s، بر حفظ و استمرار امور ساماندهی خطوط تولیدی، ارتقاء روحیه جمعی و انگیزشی پرسنل براساس ساماندهی محیط کاری و تولیدی شامل اپوکسی سالن ها، نظافت محل های استراحت و... تاکیدکرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 420
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران