پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452264 تاریخ : 1398/01/15-11:37:23
,15,22,
استفاده از بالن بحران برای رفع مشکل نسل سوم و چهارم تلفن همراه در پلدختر و نورآباد استان لرستان

وزیر ارتباطات خبر داد:

استفاده از بالن بحران برای رفع مشکل نسل سوم و چهارم تلفن همراه در پلدختر و نورآباد استان لرستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مطلوب شدن ارتباطات شهرستان سیلزده پلدختر تا روز پنجشنبه خبر داد و اعلام کرد که باتوجه به تخریب های گسترده پلدختر و نورآباد، برای حل موقت مشکل نسل سوم و چهارم تلفن همراه در این مناطق از بالن ارتباطی استفاده می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه شب در توییتر با انتشار نقشه ای از آخرین وضعیت ارتباطات در نقاط مختلف استان لرستان نوشت: ‏وضعیت لرستان در ارتباطات سبز است، قرمزی پلدختر هم‌چنان بر سبزی غالب است، ان‌شاءالله تا فردا همه سبز خواهند شد.

وی افزود: هرچند با توجه به تخریب های گسترده، پلدختر و نورآباد همچنان در نسل 3و4 مشکل جدی دارند ولی برای حل موقت مشکل نسل 3و4 از بالن بحران استفاده می‌کنیم.
بنابه این گزارش، وزیر ارتباطات که چهارشنبه عصر به نمایندگی از دولت برای پیگیری وضعیت امدادرسانی و تسریع آن وارد استان لرستان شد، از برقراری ارتباطات همه شهرستان های سیلزده این استان تا دو سه روز آینده خبر داد.
بعد از آن جلسه ستاد بحران استان لرستان چهارشنبه شب با حضور وزیر ارتباطات به عنوان نماینده دولت و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان برگزار شد.
آذری جهرمی صبح پنجشنبه به شهرستان های پلدختر و معمولان می رود تا بر اساس دستور رییس‌جمهوری ضمن نظارت بر روند امدادرسانی، بر عملیات‌ها تسریع ببخشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران