پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252450 تاریخ : 1395/10/04-06:17:09
,10031,
استخدام 300 معلول در آموزش و پرورش

استخدام 300 معلول در آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از جذب 300 معلول در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی 10 هزار نفری که اخیرا برگزار شد خبر داد و گفت: به دنبال اخذ مجوز آزاد برای جذب نیرو در آموزش و پرورش استثنایی هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مجید قدمی، درباره سهمیه سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آزمون استخدامی  10 هزار نفری وزارت آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد اظهار کرد: سهمیه سازمان آموزش و پرورش استثنایی به صورت دقیق هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: اما در این آزمون در راستای قانون استخدام سه درصد معلولان در دستگاه‌های اجرایی، حدود 300 نفر از بین پذیرفته شدگان در آزمون که واجد شرایط هستند انتخاب می‌شوند و این امر با سازمان امور استخدامی هماهنگ شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پاسخ به اینکه آیا همه این 300 نفر جذب مدارس استثنایی خواهند شد؟ گفت: خیر، لزوما اینگونه نیست و با توجه به رشته‌های تحصیلی، این افراد جذب مدارس عادی و مدارس استثنایی می‌شوند و حتی در  مقطع فنی و حرفه‌ای وارد کارگاه‌ها خواهند شد اما باید توانایی تدریس داشته باشند که این مهم در روند گزینش در کمیته‌های استانی کنترل می‌شود.

قدمی با بیان اینکه به ما اعلام شده است سهمیه اختصاصی مان برای مدارس استثنایی، بین 300 تا 350 نفر خواهد بود عنوان کرد: این میزان، نیاز ما را جبران نمی‌کند و باید به دنبال مجوز آزاد برای استخدام باشیم.

وی افزود: با توجه به  نرخ بازنشستگی نیروها در سال جاری، مابه التفاوت کمبود نیرو را محاسبه می‌کنیم و در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز از طریق مراجع ذیربط هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران