پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450872 تاریخ : 1397/12/15-16:53:46
,11,22,
استان گیلان به شبکه سراسری ریلی وصل شد

با دستور رییس جمهوری صورت گرفت

استان گیلان به شبکه سراسری ریلی وصل شد

با حضور حسن روحانی رییس جمهوری در ایستگاه رشت، سیر مسیر اولین قطار از مبدا این ایستگاه به سوی مشهد مقدس آغاز شد و به این ترتیب استان گیلان به شبکه سراسری ریلی متصل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن روحانی رییس جمهوری همراه وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد و کشاورزی، وزیر کشور و مسئول دفتر خود با حضور در ایستگاه رشت دستور حرکت اولین قطار مسافربری را برای سیر در مسیر ریلی صادر کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم دکتر خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای ساخت و پیچیدگی‌های مسیر راه‌آهن قزوین-رشت به رییس محترم جمهوری و هیات همراه ارائه کرد.

همچنین باید یادآور شد که اتصال گیلان به شبکه ریلی سراسری یکی از وعده‌های دولت دوازدهم به مردم این استان بود که امروز با به صدا درآمدن سوت قطار رشت تحقق یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران