پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352483 تاریخ : 1397/04/26-17:08:48
,17,8,15,
استارت آپ های ایرانی دراروپا

استارت آپ های ایرانی دراروپا

نخستین نشست فناوری و اطلاعات ایران و اروپا با حضور شرکتهای دانش بنیان در مرکز همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و اروپا برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ علی سعیدی، مشاور عالی سازمان بورس و اوراق بهادر در نشست فناوری و اطلاعات ایران و اروپا ضمن اشاره به وجود تابلوی شرکتهای کوچک و متوسط در فرابورس ایران و سازماندهی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه در فرابورس به نقش حمایتی سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخت و بیان کرد،  که این اتفاقات منجر به افزایش سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان و استارت آپی شده است.

راینر پتوک، مدیر روابط بین الملل و اقتصادی انجمن شرکتهای کوچک و متوسط نقش و اهمیت همکاری های دوجانبه ایران و آلمان در دوران پسابرجام را با اهمیت ارزیابی کرد و خواستار گسترش همکاری شرکتهای کوچک و متوسط شد.

همچنین بابک باقری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن ضمن معرفی فضای فعالیت شرکت های استارتاپی در ایران و رشد قابل توجه حوزه تکنولوژی و IT در کشور ؛ اقدام به ارایه و معرفی دستاوردهای صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی و نحوه سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان ایرانی به سرمایه گذاران اروپایی کرد.

معرفی پتانسیل های شرکتهای دانش بنیان با محوریت حضور در بازارهای اروپایی، جلب سرمایه گذاری خارجی و انتقال دانش روز از مهمترین محورهای این نشست است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 480
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران