پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449305 تاریخ : 1397/11/30-09:13:15
,10025,
آزمون جامع بیمه دی برگزار شد

آزمون جامع بیمه دی برگزار شد

آزمون جامع بیمه دی با حضور مدیران ارشد شرکت در دو حوزه تهران و اصفهان و با حضور 187 نفر کارشناس بیمه ای شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور رسانه ای بیمه دی؛ این آزمون با هدف ارتقای سطح فنی و دانشی کارشناسان بیمه دی و به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد تشکیل شد و طی آن کارشناسان بیمه دی به ارزیابی دانش خود پرداختند.

در ابتدای این آزمون هماهنگ، پیام مدیرعامل از طریق ویدئو کنفرانس به سمع و نظر همکاران رسید. مهندس محمدرضا کشاورز در این پیام ضمن تشکر از تیم اجرایی برگزاری آزمون عنوان کرد: امید است نتایج مطلوب این آزمون، پاداش عزم راسخ همکاران پرتلاش، سخت کوش و منسجم بیمه دی باشد. به پاس این توجه شرکت بیمه دی برای همکارانی که بتوانند بهترین نتایج را کسب نمایند پاداش ویژه ای در نظر گرفته است. 
مدیرعامل بیمه دی در ادامه افزود: به امید اینکه با انگیزه و نشاط روز افزون در مسیر سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی گام برداریم.
گفتنی است کارشناسان حاضر در آزمون با مطالعه جزواتی که واحد آموزش در زمینه کلیه رشته های بیمه ای در اختیار ایشان قرار داده بود در این آزمون حاضر شدند و به مدت 220 دقیقه پاسخگوی سئوالات بودند.
همچنین در پایان آزمون مدیرعامل شرکت بیمه دی در گفتگویی صمیمی با همکاران شرکت بر تلاش همگان جهت تحقق چشم انداز شرکت تاکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران