پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495940 تاریخ : 1398/10/11-18:02:00
,17,
از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه شریف تجلیل شد

با حضور معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت صمت:

از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه شریف تجلیل شد

به‌مناسبت هفته‌ی پژوهش و فناوری در مراسمی با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از 50 پژوهشگر و فناور برگزیده دانشگاه صنعتی شریف تقدیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه صنعتی شریف به‌ مناسبت هفته پژوهش و با حضور "قبادیان "معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و " فتوحی" رئیس دانشگاه شریف در سالن جابربن حیان دانشگاه برگزار شد، از پژوهشگران، طرح ها و مراکز پژوهشی برگزیده دانشگاه تجلیل شد.

در این مراسم معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه پژوهش در تاریخ ما ایرانیان از دیر باز اهمیت ویژه‌ای داشته و دارد اما نکاتی در آن وجود دارد که رعایت نمی‌شود، گفت: رتبه رفاه اجتماعی در ایران بسیار پایین است و اعتقاد من بر این است اداره علمی کشور باید بر اساس شاخص رفاه در حوزه کار آفرینی اقتصاد آموزش امنیت سرمایه اجتماعی، آزادی فردی و حکمرانی محیط زیست از طریق توسعه سرمایه انسانی انجام شود.

وی افزود: حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم حلال مسائل و مشکلات دانشگاه هاست که باید مورد توجه تمامی دانشگاه‌ها باشد.

قبادیان گفت: توجه به شاخص‌های تحقیق و توسعه بسیار مهم است، برای مثال ما باید پژوهشگران تمام وقت داشته باشیم تا این شاخص افزایش یابند و بر سرمایه انسانی سرمایه گذاری شود. تولید باکیفیت و قیمت ارزان است که به ما کمک می‌کند تا در رقابت‌ها پیروز شویم و از دل تحریم‌ها باید فرصت ها را ایجاد کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران