پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451891 تاریخ : 1397/12/28-15:07:58
,15,
از نوروز تا نوروز شارژ باش

از نوروز تا نوروز شارژ باش

سال نو در راه است و صدای قدم‌های بهار کم‌کم به گوش می‌رسد. از جیرینگ اگر بپرسید، وقت، وقت عیدی و جایزه‌های نوروزی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی جیرینگ، امسال جیرینگ برای 20 نفر یک سال شارژ رایگان «از نوروز تا نوروز» دارد. برای اینکه شانس برنده شدن شارژ رایگان یک‌ساله را داشته باشید، همین که مشتری #7* هستید، کافی‌ست! از همین امروز، 27 اسفند تا آخرین ساعت از روز اول اردیبهشت 1398 با خرید هر نوع شارژ به هر مبلغی، یکی از شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی یک سال شارژ رایگان خواهید بود.

با شماره‌گیری کد #7* منوی کاملی از محصولات متنوع و انواع امکان شارژ سیم‌کارت‌ را می‌بینید که انتخاب و خرید هریک از این گزینه‌های متنوع، شما را یک قدم به جایزه نوروزی جیرینگ نزدیک می‌کند.

هر 1000 تومان خرید شارژ در این بازه یک ماه و چند روزه، یک شانس در قرعه‌کشی است. این قرعه‌کشی روز دوم اردیبهشت 1398 ساعت 17 به‌صورت زنده از اینستاگرام جیرینگ منتشر خواهد شد.

از نوروز تا نوروز، یک سال تمام، رایگانِ رایگان شارژ باش!



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران