پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225189 تاریخ : 1395/06/21-16:54:41
,17,10027,
از دکتر کرباسیان به خاطر اعتمادی که به جوانان کرده‌اند تشکر می‌کنم

معاون حقوقی رئیس جمهوری در بازدید از سامانه جامع گمرکی:

از دکتر کرباسیان به خاطر اعتمادی که به جوانان کرده‌اند تشکر می‌کنم

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک گفت: کار بزرگی توسط گمرک صورت گرفته و من به خاطر اعتمادی که دکتر کرباسیان به جوانان در این پروژه کرده‌اند و البته پاسخ این اعتماد را گرفتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با بیان این مطلب افزود: بنده به عنوان عضوی از دولت از دکتر کرباسیان، معاونین ایشان و سایر همکارانی که این کار را سروسامان دادند تشکر می‌کنم و انشاالله با قوت و قدرت این کار ادامه پیدا کند.

وی افزود: ما به جوان‌هایی که این توانایی‌ها را نشان داده و با وجود مشکلات مقاومت کرده و راه پیشرفت کشور را هموار می‌کنند، افتخار می‌کنیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با کارآمد خواندن سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی افزود: امیدوارم با تکمیل سامانه‌های دیگری که در حوزه پایانه‌های حمل‌ونقل و نظام مالیاتی و بانکی کشور داریم این سامانه‌ها بتوانند یک مجموعه‌ای باشند که خدمات بهتر و سریع‌تری را به مردم ارائه کنند و هم در بحث اقتصاد مقاومتی بتوانند از فسادی که از ناکارآمدی سیستم‌های قدیمی ناشی می‌شد جلوگیری کنند چراکه واقعاً فساد زیبنده کشور ما نیست.

وی در این بازدید با اشاره به زحماتی که دکتر کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران کشیده‌اند؛ بیان داشت: از جناب دکتر کرباسیان تشکر می‌کنم به خاطر اعتمادی که به جوان‌ها کردند و البته پاسخ این اعتماد را هم گرفتند. این شیوه مدیریتی امام خمینی(ره) بود که مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تأکید دارند. با توجه به سیاست‌های سند چشم‌انداز و اصل 44 و اقتصاد مقاومتی و دیگر سیاست‌هایی که رهبری تعیین فرمودند علی‌القاعده باید اوضاع ما از وضع کنونی بهتر می‌بود. در موضوع سیاست‌های کلی بخصوص سند چشم‌انداز و الزامات آن، نرم‌افزار‌های بسیار کارآمدی پیش‌بینی و سنگ‌های بزرگی از مسیر برداشته شده ولی به هر حال هنوز کمبود احساس می‌شود. 

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری افزود: کار بزرگی توسط گمرک انجام شده و اتخاذ این رویکرد تازه، سبب خرسندی است. 

این گزارش می‌افزاید، سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجاری در گمرک توسط جوانان تحصیلکرده پژوهشکده سامانه‌های هوشمند دانشگاه تهران و کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران طراحی و پیاده‌سازی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران