پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452916 تاریخ : 1398/01/25-11:24:51
,17,22,
ارسال 23 کامیون اقلام اساسی به مناطق سیل زده

برای دومین بار از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز انجام شد؛

ارسال 23 کامیون اقلام اساسی به مناطق سیل زده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اعزام دومین کاروان هدایا و کمک های اصناف و بازاریان مرکز استان البرز با حضور مقامات ارشد استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، شاهمرادی ضمن اعلام این خبر گفت: هفتم فروردین ماه نخستین کاروان کمک های اصناف به ارزش پنج میلیارد ریال، راهی مناطق سیل زده شد و امروز نیز شاهد راهی شدن 23 کامیون و تریلی حاوی اقلام و کالاهای ضروری برای هموطنان در مناطق سیل زده هستیم.

شاهمرادی افزود: این کمک ها شامل مواد غذایی، کنسرو، نان، گونی، ادوات خاکبرداری، پوشاک، چکمه، فرش، موکت، کالاهای شوینده-بهداشتی، آب معدنی به میزان 52تن، سیب زمینی به مقدار 22 تن و ده ها قلم کالای دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن قدردانی از کسبه، بازاریان و اصناف شهرستان کرج، تصریح کرد: این شکوه همدلی و غیرت بازاریان خود یک بیانگر آن است که این قشر شریف هیچگاه هموطنان خود را در مواقع سختی و دشواری فراموش نکرده و دلهایشان در گرو عشق به مردم است.

این مقام مسئول در خاتمه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" مستقر در این سازمان، تاکنون کمک های خوبی در دو بخش صنایع-معادن و اصناف جمع آوری و ارسال شده است که به یاری خدا این روند در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران