پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451683 تاریخ : 1397/12/26-16:09:12
,17,22,
ارزش صادرات استان آذربایجان غربی به مرز یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسید

ارزش صادرات استان آذربایجان غربی به مرز یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسید

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از مزیت‌های مرزی در این استان طی سال جاری گفت: امسال ارزش صادرات استان آذربایجان غربی به مرز یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، محسن صالحی‌نیا شامگاه شنبه در دیدار استاندار آذربایجان غربی و با بیان این‌که این استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است، تصریح کرد: همجواری با سه کشور و وجود معادن غنی و محصولات کشاورزی مختلف می‌تواند موجبات صنعتی شدن بیشتر استان را فراهم کند.

وی با اشاره به این‌که خوشه صنعتی عسل آذربایجان غربی از خوشه‌های فعال کشوری محسوب می‌شود، اظهار داشت: در راستای برنامه‌های حمایتی صنایع کوچک، خوشه صنعتی مبل نیز با توجه به این‌که صنعت مبل یک صنعت غالب در شهرستان خوی است، در سال آینده آغاز به کار خواهد کرد.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از مزیت‌های مرزی در این استان طی سال جاری گفت: امسال ارزش صادرات از استان آذربایجان غربی به مرز یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسیده است.
محمد مهدی شهریاری افزود: این درحالی است که ارزش صادرات از استان آذربایجان غربی طی مدت مشابه سال گذشته 460 میلیون دلار بوده و امسال 2.6 برابر شده است.
وی ادامه داد: تحرک خوبی در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی ایجاد شده و درخواست سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها نیز طی سال جاری افزایش یافته است.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی در راستای جذب سرمایه‌گذار بهبود یافته و زمین مورد نیازِ احداث و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در این شهرک‌ها به میزان قابل توجهی وجود دارد.
شهریاری خاطرنشان کرد: مشکل آب با خرید چاه مورد نیاز در شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه حل و نیاز واحدهای تولیدی در این خصوص تأمین شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران