پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 497038 تاریخ : 1398/11/05-14:47:50
,17,
ارزآوری 450 میلیون دلاری قیر و آسفالت برای ایران

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اعلام کرد:

ارزآوری 450 میلیون دلاری قیر و آسفالت برای ایران

بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: قیر و آسفالت ایرانی در سال 98 ارزآوری 450 میلیون دلاری برای کشور داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین زاده در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته افزود: ایران به عنوان یکی از 10 کشور برتر جهان در زمینه تولید قیر، این محصول را به 19 کشور جهان صادر می کند.

وی اظهار داشت: برگزاری یازدهمین نمایشگاه قیر،آسفالت،عایق ها و ماشین آلات وابسته می تواند بر افزایش میزان ارز آوری آن کمک کند.

حسین زاده با اعلام اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 12000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران آغاز به کار کرده، یادآور شد: 125 شرکت ایرانی تا 6 بهمن ماه آخرین دستاوردها و فناوری ها در حوزه راه و شهرسازی را در معرض دید مسئولان، علاقمندان و متخصصین این حوزه قرار می دهند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران خاطرنشان کرد: تمام تولید کنندگان و صادرکنندگان بزرگ در حوزه قیر، قیرهای پلیمری،قیرهای اصلاح شده،تولید کنندگان پلنت کارخانجات قیر، آسفالت،عایق ها، خطوط بسته بندی و تجهیزات مربوطه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: ماشین آلات راهسازی مدرن نمایش داده شده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته با بومی سازی دانش فنی و با قیمتهای بسیار پایین تر از نمونه خارجی در داخل کشور ساخته شده اند.

حسین زاده همچنین به حضور شرکتهای دانش بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته نیز اشاره کرد و اظهارداشت: این شرکت ها موجب شده اند که فرایندهای برش ،تخریب ،نخاله برداری در آسفالت منجر به کاهش مصرف قیرو آسفالت تا میزان 60 درصد و کاهش هزینه های ترمیم شود.

وی در پایان در مورد شرکت استارت آپ هایی در زمینه نفوذپذیری قیر ،اندازه گیری نقطه نرمی قیر و نقطه اشتعال در این نمایشگاه اعلام کرد: این استارت آپ ها پروژه های زیادی با مشارکت دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر آماده کرده اند که می تواند به روند اجرای پروژه های راهسازی و عمرانی بسیار کمک کند؛ همچنین استارت آپ های دیگری نیز در این رویداد حضور دارند که با تکیه بر فن آوری نانو در اجرای آسفالت و چسب آسفالت جهت جلوگیری از بازسازی کامل جاده ها بر پایه کاهش هزینه ها و سهولت در اجرا اقدام کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران